Inlägg från: Fizzybubble |Visa alla inlägg
  • Fizzybubble

BIM Maj, 2016

Någon som varit med om att få utslag på ÄL testen 2 ggr samma månad?? Tog ett för skojsskull nyss och de va väldigt positivt.. fan också, sambon är borta och kommer hem först i morgon kväll.

Fick ju de för 4 dagar sedan med?!

• Fizzybubble

Tog test flera dagar i rad... fick positivt för 5 dagar sedan (inte 4 som jag skrev ovan) slutade då testa

Men ändå ser mitt test ut såhär idag

• Fizzybubble

Fick lite panik när ja fick plus på ÄL stickan igen, och sambon borta på jobb någon dag till. Så vad gör jag? Jo ja satte mig i bilen efter mitt kvällspass på jobbet, bråkade igång den då batteriet laddat ur. Och åkte 23 mil för att ligga lite ????

• Fizzybubble

Hahah fick lov att ha batteriladdaren på liten en stund vid 22 tiden då bilen va helt död ;) men han välkomnade mig i huvudstaden kl 01 ;)

Förra gången de va positiva äl test denna månad lyckades vi pricka 2 dagar innan, den dagen och 2 dagar efter. Nu va de i söndags senast och hade inte blivit förrän tidigast sent ikväll alt i morgon bitti. Så då hade vi missat ÄL helt om den va nu istället vid detta + på älstickan

• Fizzybubble

Äl + 3 alt +8 beroende på vilket som stämmer med att äl va.

Illamående och vita lotionflytningar idag..

Igår även molvärk

• Fizzybubble
    j1990 skrev 2016-04-30 08:55:12 följande:

Vi ligger väldigt lika! Är på äl +3 eller +9. Ingenting stämmer med min menscykel den här månaden, till och med tempkurvan är konstig. Hoppas jag ligger på +9, senast vi hade sex så är kört annars :/

Har vattniga flytningar igår och idag, lite åt den vitgrumliga hållet men inte mycket. Jobbigt att inte veta var man ligger!

Kul då kan vi följas åt lite extra! (Y)

vi lyckades få till det måndag torsdag fredag lördag söndag förra veckan och ons torsdag denna
  • Fizzybubble

Men de känns lite surt, risken finns då att vi missade de precis. Så får hoppas söndagens överlevde alt onsdagen hann fram

• Fizzybubble

Går de vägen för oss, så tänkte vi berätta vid midsommar för närmsta familjen på sambons sida. Sen blir resten lite då och då under sommaren. Flesta får nog reda på de efter RUL om vi ej hunnit träffa dom innan.

Min syster får dock reda på de om en månad kanske.

Men allt hänger ju på om de går vägen

• Fizzybubble
    j1990 skrev 2016-04-30 13:13:24 följande:

Ja det får vi göra :) då har du ju stor chans oavsett äl-dag då! Mannen jobbar borta här så blir när det blir liksom :(

Hur kommer de sig att du är osäker på dag?

Mannen jobbar borta här med i veckorna :)

Fick nästan plus på äl testen vid första gången och sen gick de neråt. Så tog förgivet att äl va, hade äl sekret med.

Sen fick jag sånna flytningar igen, så jag tog av en händelse äl test igen i onsdags och de va fullt utslag på lunchen. Så satte mig i bilen å körde till sambon 23 mil bort ;)
Svar på tråden BIM Maj, 2016