• Cfmilla

BIM Maj, 2016

Äl+5 bim 9/5 ... Riktigt ont i bröstvårtorna, och jävligt irriterad på ungefär allt och alla!

• Cfmilla
    copycat skrev 2016-04-30 13:01:30 följande:

Också ÄL+5 och så satans lättirriterad! Stör mig på allt, sambon, grannarna, vädret, you name it! haha :/

haha underbart! Jag känner igen mig. Kan vara asglad ena sekunden för att bli tvärnit nästa! Jag får säga till sambon att han får försöka se mellan fingrarna. Dålig i magen är jag med.
  • Cfmilla
    Fizzybubble skrev 2016-05-01 08:35:48 följande:

Hur tänker ni angående alkohol just nu? Innan man vet om man är gravid eller ej. Avstår ni?

Lever som vanligt tills jag får ett +.
  • Cfmilla

Äl+7 sjukt ont i bröstvårtorna och vattnigaflytningar här med. Annars känner jag inte så mycket. Vart mer chill denna månaden vilket är skönt. Men nu börjar det närma sig och då blir jag lite hoppfull igen.

• Cfmilla

Haha japp klämmer på tuttarna med gör mer ont än vanligt :-0

• Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-02 16:51:44 följande:

Hej, hoppar också in här. Blev gravid i slutet av februari men fick tidigt missfall i vecka 6. Nya tag nu. Hade ÄL kring 25-27/4 och väntar otåligt på BIM som borde ligga kring 8-9/5? Jag har en väldigt oregelbunden och lång menscykel, som brukar vara 28-37 dagar lång. Innebär att väntan mellan försöken också blir extra lång, tyvärr.

Inga känningar alls än så länge. Annars brukar dålig i magen + väldigt kissnödig vara mina första tecken.  

Första tacken på grav eller mens?

Jag har samma som du, fick tidigt missfall i V6 i början av mars. Har också lååååång cykel
  • Cfmilla
    mamalolo skrev 2016-05-02 17:31:00 följande:

Bra fråga! På graviditet - och när det gäller magen även tecken på mens, konstigt nog. :D 

Så jobbigt med MF och träligt med lång cykel. Har du PCO? Jag har aldrig fått en faktisk diagnos men har typ det. 

Jag verkar få äl varje månad så jag vet inte om det är pco, tror mest att det är pga många års p-piller användande och att jag faktiskt är "äldre" nu. Har runt 37 dagar. Hade 28 i tonåren.
  • Cfmilla
    Bäbiiiis skrev 2016-05-02 18:16:16 följande:

Hej tjejer! Vad tror ni om detta gravtest. Är det inbillning eller anar man ett streck. Jag är bara på äl+8.

Laddade ner men kunde inget se, hoppas det syns bättre i verkligheten
  • Cfmilla
    KCEG skrev 2016-05-03 07:00:16 följande:

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 

Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

grattis! det är rätt vanligt vad jag förstår att få en liten blödning!

Njut
  • Cfmilla

Äl+8 idag... Så sugen på att köpa ett test till i morgon japp tidigt som fan, men jag tror jag kommer få plus. Känns lite så. Haha inte första gången.

Svar på tråden BIM Maj, 2016