BIM Maj, 2016
Nu är jag inne på dag 5 med lotionflytningar.. brukar aldrig ha de så här många dagar... någon mer som har de så?
Nu är jag inne på dag 5 med lotionflytningar.. brukar aldrig ha de så här många dagar... någon mer som har de så?
Här är både NC och FF. På NC kan man inte ens se tempdippen för att den var så låg. Det hände liksom inget speciellt då heller så jag kan inte komma på något annat som påverkat tempen den dagen.
Ja hände tyvärr mig i februari...plussade 4 dgr före BIM...började blöda dagen efter BIM...så lyckan höll bara i 5 dgr.
Håller tummarna att det går vägen för dig! Grattis!
Ja kanske lite tidigt, men kul fördriva tiden om inte annat! Håller tummarna för att du får plus!
Haha jag är så rolig... På Apoteket, skulle köpa ett test till i morgon köpte två... Tog ett nu. Haha stirrat och stirrat och stirrat. Vill inbilla mig en skugga... Får bli ett i morgon med morgonurin. haha att jag aldrig kan lära mig!
Hoppsan då... Tror fan jag plussade nu! Äl+9
Syns dåligt på bild men det är svagt, vilket är okej så tidigt!
Idag ökade tempen lite till och precis som ni som ni skrev så satte både NC och FF ut ägglossningen på söndagen. Herregud vad det känns som att tiden kommer gå sakta nu :P
Hej, någon som tagit temp och så och plussat eller som gjort det vid en tidigare graviditet?
Jag har BIM imorgon och för skojskull tog jag tempen imorse (läs: brukade tempa varje morgon förr men gav upp för tyckte aldrig min temp höjdes något märkbart) men imorse var min temp 36,8. Min standard temperatur på morgonen brukar vara 36,2-36,4 som mest. Särskilt dagen innan mens brukar den va extra låg, det är så jag ofta testar utan att slösa pengar på gravtest. Så idag kan jag ju säga att hoppet flög upp, men vet inte om skillnaden är för liten kanske? Vad tror ni?
Hoppasss!! Idag är dessutom exakt ett år sedan jag la ppillrena på hyllan och började försöka få bebis
Har BIM idag och tog detta precis, jag är typ i chocktillstånd. Då inbillade jag mig alltså inte alla symptom jag hade den här gången, för visst ser ni också strecket?
Dagens gravtest på äl+10:
Det blir starkare och starkare :D
Ja både igår och i förrgår. Och strecket blir starkare och starkare dag för dag :)