• MissJL

BIM Maj, 2016

Hej! Jag hoppar gärna med på det här tåget! Efter två år av längtan är min sambo äntligen redo för en liten trea :) Vi har tvillingar -11 o nu vill vi ha en liten till! Spiralen rök i fredags o igår kom mensen.. Så förhoppningsvis BIM 27/5 :D

• MissJL

Fick för nån vecka sedan veta att min syster är gravid, oplanerat o lite olägligt, dock inte oönskat... Hade lust att köra lite 4 år trots o stampa med hälarna o tjuta att det är orättvist! Haha! Kul o bli moster igen men nog hade jag hoppats att det var i min mage det lilla pyret låg <3

• MissJL
    mixXi skrev 2016-04-29 12:46:25 följande:

Min syrra är också gravid! Har precis fått reda på det. Detta gör ju att man vill plussa lite extra mycket =) Hennes första också. Sååå mysigt om vi skulle få vara gravida samtidigt

Vad roligt! Hoppas du också plussar snart! Det blir min systers andra o min tredje :) Jag önskar verkligen att vi får vara gravida samtidigt... Några månader iallafall ;)
  • MissJL
    Loncelot skrev 2016-04-29 12:46:29 följande:

Precis så var det för min del när vi höll på med första bebisverkstaden, då sa ja till syrran vore kul o gå gravida tillsammans hon hade då 2st sen tidigare, hon vart gravid direkt såklart! För mig tog det yttligare 11månader, kändes väldigt kul men ändå kändes det, men nu är dom 5 resp. 6 oh har superroligt tillsammans ditt plus kommer snart nog det håller vi tummarna för!!!

Tack snälla! Det här blir ju vårat första försök men jag har längtat så länge så det känns som en evighet.. Skulle bli knäpp av att vänta 11 månader :\ Eller knäppare! Haha, bebisar kan verkligen förvrida huvudet på en ;)
  • MissJL
    KCEG skrev 2016-05-03 07:00:16 följande:

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 

Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

Grattis!! Gud vad härligt med ett plus :)
  • MissJL

Grattis till alla + !!!

Själv sitter man o väntar på att äl ska duka upp... Har ingen riktig koll så det blir att läsa av flytningar o köra med tester, bara tills jag får ett hum om hur kroppen tänker bete sig ;)

• MissJL

Min äl borde komma runt 10 maj då jag hade mens 27 april men idag har jag haft värsta flytningarna... Ni vet när det känns som nån knäckt ett ägg i trosorna! Pappret bara gled när jag torkade mig... Vill bara hem o testa med sticka för att se vad den säger! Himla spännande det där med kroppen ;)

• MissJL
    MissJL skrev 2016-05-05 10:32:05 följande:

Min äl borde komma runt 10 maj då jag hade mens 27 april men idag har jag haft värsta flytningarna... Ni vet när det känns som nån knäckt ett ägg i trosorna! Pappret bara gled när jag torkade mig... Vill bara hem o testa med sticka för att se vad den säger! Himla spännande det där med kroppen ;)

Ett väldigt svagt streck på stickan så ingen äl.. Bara kroppen som ville testa om jag var med eller inte ;)
  • MissJL
    Tra3dockan skrev 2016-05-10 10:38:05 följande:

Vilka har BIM i slutet av månaden, runt 24-sista maj?

27 maj har jag :)
  • MissJL
    Jäniiis skrev 2016-05-12 07:21:44 följande:

Vad tror ni om detta? Positivt eller falskt??

Taget på äl+12!

Någon som fått så starka falska streck på testlagrets tester?

Grattis, vad kul!!!
Svar på tråden BIM Maj, 2016