Deni81 skrev 2016-05-19 21:56:06 följande:
Ska testa imorgon, är så nervös! Första barnet, är redan 35, vi har försökt över ett år, börjat på fertilitetsutredning. Har alltid känt att jag kanske inte kan få barn så om jag får ett plus imorgon vet jag inte vad jag gör! Skriker, gråter, skrattar eller allt på samma gång
Jag känner igen känslan.. vi försökte i 3 år och skulle precis påbörja IVF när jag fick ett pluss på stickan.. dock slutade det i ett MA i v.13 och min värld rasade samman.. det som hände efteråt kommer för mig alltid vara ett mirakel.. jag fick inte ens tillbaka mensen utan plussade direkt och nu har jag världens finaste pojke. Håll hårt i hoppet för mirakel sker.. :)..
Tra3dockan skrev 2016-05-20 08:11:29 följande:
Det jag fick i morse var bara ett streck på stickan och blod på pappret :P Jaja, det är inte alla det går för på första försöket.
märkliga är att jag är illamående( Kanske magsjuka XD?) och att jag inte har någon som helst mensvärk och jag brukar få kura ihop mig i fosterställning och knarka värktabletter. Jag får se hur blödningen eller mensen utvecklar sig under dagen. Om det är mens så är den 3 dagar för tidig.
Jag blev flyttad 14 dagar på RUL med grabben och jag fattade ingenting.. visade sig att jag hade haft en 5 dagars nidblödning som jag trodde var mens..