• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Eloons

Äl 15/5 och BIM 28/5... Och imorse så spydde jag, helt från ingenstans och inget mer efter det! Hoppas verkligen att det här kommer bli något! :)

• Bettieboop

Som sagt bim idag eller imorgon... Haft mensvärk från och till idag, något som jag aldrig har- inte ens under mens, så hoppas det är något annat och att mensen inte kommer inom det närmsta :) annars har jag inga symptom alls...

• Manolia

Jag har BIM imorgon 18/5. Tyvärr känner jag att mensen är på g. Jag har mått lite små illa i en vecka. Brösten ömmar och jag är toktrött! Men jag fick typ mensvärk idag. Som el stötar som går i livmodern..

Tänkte vänta tills på torsdag med att testa. Då är jag på bim+1 och då borde mensen kommit om den ska det!

• Kynisen
    Videungen skrev 2016-05-17 10:17:26 följande:

Tack :) Ja, då kanske vi följs åt på någon annan tråd :) Vore trevligt! Lycka till!!

Ja absolut :)

Neg i dag oxå :( så nu får jag faktiskt vänta till torsdag innan jag prövar igen ;) hoppas hoppas mensen struntar i å komna å istället ett litet gryn som gror.... Har längtat så efter detta.

När tänker du pröva å testa igen?
  • Videungen

Åh... Hoppas på torsdag då :) håller tummarna!

Jag tänkte testa i morgon om mensen inte kommit då :) känns inte som den är på väg i alla fall! Men tycker tempen var rätt låg nu på kvällen... Så ev kanske jag väntar till på tor jag med...

Kynisen skrev 2016-05-17 22:19:49 följande:

Neg i dag oxå :( så nu får jag faktiskt vänta till torsdag innan jag prövar igen ;) hoppas hoppas mensen struntar i å komna å istället ett litet gryn som gror.... Har längtat så efter detta.

• Videungen
    Kynisen skrev 2016-05-17 22:19:49 följande:

Fick ett neg på CB nu på morgonen. Så jag släpper nog dessa tankar nu för ett tag, även om det kanske bara var tidigt att testa! Utebliven mens kan ju också bero på min stressiga period just nu. Ska i väg till helgen, så det passar ju bra för att skingra tankarna :) Önskar dig lycka till i morgon!!! :)
  • Hemlie

Hoppar in här!

Jag har bim om 3 dagar, har känt en del symtom..

Har varit sjukt trött i en vecka, molande mensvärk utan mens, mina bröst som alltid gör ont en vecka innan mens har jag inte känt av, får hulkningar av illaluktande saker..

Ska ta ett test på fredag tänkte jag :)

• Nykär15

ÄL+8, molvärk och lite skum känsla i brösten. Känt på tappen som är mjuk och allt runtom är liksom lite svullet (ej ömt eller nåt) och omsluter den lite fluffigt...känns skumt. 

Men ju mer jag närmar mig BIM, desto mindre hoppfull blir jag, nog lite för att skydda mig själv och förbereda mig på att få se minus på stickan...detta är vårt 5:e försök...fick missfall på försök nr 2. Hoppas så innerligt att det har tagit sig igen... BIM på tisdag. 

• Monsan

Hoppar gärna in här.. Vi försökte 3 år innan vi blev gravid med lilleman som nu är 3.5 månad. Eftersom det tog så lång tid med vincent bestämde vi oss tidigt att börja försöka med nummer 2 direkt min mens kommit tillbaka. Nu har mensen kommit och jag hade min första äl för 2 dagar sedan med bim 29/5.. har inte så stora förhoppningar att det skulle ta sig på första försöket, men man vet aldrig.. :)..

• Tra3dockan
    Milli_1 skrev 2016-05-17 19:20:59 följande:
    Idag fick jag huvudvärk också. Varit uppe nu två nätter i rad och kissat. Förra graviditeten så hade jag huvudvärk och kinderna var supervarma precis innan jag plussade.

Vi får hålla tummarna!
    Jag är varm om kinderna nu, varm överlag i ansiktet och har varit det i någon vecka. BIM enligt app 23/5. Men också frusen och varm omvartannat, men alltid varm i ansiktet.
Svar på tråden BIM Maj, 2016