• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Milie

Undrar om det är lite inbillning ändå. När jag skulle sova igår (efter att ha läst här om hettande kinder) så blev jag alldeles varm i ansiktet. Haha.

Fast i övrigt.. Det känns som att jag smugglar en medicinboll i mitt bäcken, jag är trött något fruktansvärt, jag tycker att Loka Päron är gott igen (min stora craving första graviditeten). Jag bara väntar på avsmak för Cola och mjölk. Eller ja, jag väntar på BIM. Ska fasiken testa tidigt på fredag. Det brukar jag aldrig göra. Brukar heller aldrig våga antyda att jag känner mig säker, men jag gör fasiken det.

• IdanJensen

Har BIM idag men ingen mens i sikte. Känns dock som om den ska komma hela tiden men än så länge är det enbart flytningar. Tog ett test idag på morgonen som jag tycker mig se en skugga på men kanske bara inbillar mig? Har haft molvärk i typ en, två veckor och brösten har inte blivit ömma som de brukar. Har även börjat bli illamående på morgonen de senaste dagarna. Kanske bara inbillar mig? Vi har försökt i sju månader så man vill ju gärna ha det där efterlängtade plusset ????

• Nykär15
    IdanJensen skrev 2016-05-18 10:45:00 följande:

Har BIM idag men ingen mens i sikte. Känns dock som om den ska komma hela tiden men än så länge är det enbart flytningar. Tog ett test idag på morgonen som jag tycker mig se en skugga på men kanske bara inbillar mig? Har haft molvärk i typ en, två veckor och brösten har inte blivit ömma som de brukar. Har även börjat bli illamående på morgonen de senaste dagarna. Kanske bara inbillar mig? Vi har försökt i sju månader så man vill ju gärna ha det där efterlängtade plusset ????

Vad spännande! Låter ju väldigt lovande, du får testa igen i morgon om tant röd håller sig borta! Glad
  • Deni81
    IdanJensen skrev 2016-05-18 10:45:00 följande:

Har också BIM idag... Testade i söndags morse, negativt. Inatt kände jag att nu kommer mensen, men ingen mens har dykt upp. Det är liiiite märkligt att den är sen, den brukar komma natten till BIM. Ibland har det dock varit sent, inte nu på länge, då har den mest varit tidig. Men sen... Nä.

Vågar inte hoppas nånting för jag har molvärk, så den dyker nog upp under dagen.

Inga ömma bröst här heller! Skumt är det. Inget illamående, men har gått ner i vikt vilket är konstigt också. På bara några dagar. Kände på tappen, den var mjuk och alldeles kletig av flytningar. Möjligen lite öppen. Åh! Avskyr att behöva gissa sig till symtom. Jag har inga tester kvar hemma heller så jag får avvakta lite till!

Lycka till!
  • IdanJensen

Så himla lustigt! Ibland tror jag kroppen luras med flit!

Molvärken skulle ju lika gärna kunna vara växtvärk? Eller jag försöker intala mig själv det iaf.

Man kan ju få allt till gravsymtom tycker jag så det är måttligt frustrerande! Har inte heller några test kvar hemma och har inte tänkt åka till stan de närmsta dagarna så får väl snällt vänta. Om man nu kan hålla sig från att testa vill säga :)

Lycka till du med!

Deni81 skrev 2016-05-18 10:57:34 följande:

Har också BIM idag... Testade i söndags morse, negativt. Inatt kände jag att nu kommer mensen, men ingen mens har dykt upp. Det är liiiite märkligt att den är sen, den brukar komma natten till BIM. Ibland har det dock varit sent, inte nu på länge, då har den mest varit tidig. Men sen... Nä.

Vågar inte hoppas nånting för jag har molvärk, så den dyker nog upp under dagen.

Inga ömma bröst här heller! Skumt är det. Inget illamående, men har gått ner i vikt vilket är konstigt också. På bara några dagar. Kände på tappen, den var mjuk och alldeles kletig av flytningar. Möjligen lite öppen. Åh! Avskyr att behöva gissa sig till symtom. Jag har inga tester kvar hemma heller så jag får avvakta lite till!

Lycka till!

• Bettieboop
    Deni81 skrev 2016-05-18 10:57:34 följande:

Lycka till!
    Samma här! Kändes verkligen som att mensen skulle komma igår, hade mensvärk och har även "stuckit" i livmodern den senaste veckan. Gjort roligt ont. Flytningar har jag med, har för mig att de brukar sluta typ någon dag innan mens?
    Får jag ingen mens idag heller så ska det testas imorgon, men är inställd på att den ska komma.
  • fernandasmamma

Hej hej!
    Jag tog ett digitalt rfsu-test idag då jag hade sådan konstig mens denna gången, den kom i Söndags som beräknat, men det var pyttelite och den slutade efter en dag.
    Och testet visade ett YES+..
    Dum fråga kanske, men det kan väl inte visa fel eller??
    Enligt uträknaren här på Familjeliv är jag i vecka 4+3..

• eg90

Bim på lördag.
    Tog idag ett test och ett svagt rosa streck kom fram.
    Men då visade det sig att jag hade tagit ett äl test :(
    Tog då ett nytt test som var ett grav test men det visade inget :/

• IdanJensen

Vänta lite med att testa så slipper du bli besviken? :)

eg90 skrev 2016-05-18 11:43:29 följande:

Bim på lördag.

Tog idag ett test och ett svagt rosa streck kom fram.

Men då visade det sig att jag hade tagit ett äl test :(

Tog då ett nytt test som var ett grav test men det visade inget :/

• Bettieboop

Jag förstår att det är bäst om man testar sig på morgonen, men är det helt kört att test sig på kvällen om det har gått många timmar sedan man senast var på toa? Och hur många i så fall?

Svar på tråden BIM Maj, 2016