• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Mileya

GRATTIS ALLA SOM PLUSSAT!! :D :D <3 

Jag har BIM i dagarna och har följande "symtom":

- Ömma bröst (har aldrig haft det innan mens)
    - Illamående och molvärk till och från (mest från)
    - Inga spottings som jag alltid brukar ha en vecka innan mens

Har känt mig så annorlunda den här månaden så trodde verkligen jag var gravid, men från igår har jag fått lite rosa på pappret i samband med toabesök, så håller på att tappa hoppet.

Är det nån av er som plussat som haft lite rosa flytningar? Ge mig hopp!! <3 Vi har försökt i 2 år nu och jag känner mig så uppgiven :( 

• Nykär15
    Mileya skrev 2016-05-30 10:08:32 följande:

Har känt mig så annorlunda den här månaden så trodde verkligen jag var gravid, men från igår har jag fått lite rosa på pappret i samband med toabesök, så håller på att tappa hoppet.

Är det nån av er som plussat som haft lite rosa flytningar? Ge mig hopp!! <3 Vi har försökt i 2 år nu och jag känner mig så uppgiven :( 

Usch vad tråkigt...förstår att du känner dig uppgiven. Vet du mer exakt när BIM är? Kan ju vara att ägget fäster sent, vissa fäster ju på ÄL+10 och att det då är en nidblödning? Jag har haft det 3 av fyra gånger jag varit gravid. Det har inträffat allt från ÄL+4 till ÄL+8. 

När jag plussade i februari hade jag rosa på pappret under 3-4 dagar innan bim...tyvärr slutade det i mf den gången...

Nu är jag gravid igen i v 4+5, hade en nidblödning på ÄL+4 redan så antar ägget fäste tidigt denna gången. 

Önskar dig all lycka till och att du snart får ett plus!

• Micki88

Med förra barnet hade jag rosa och bland bruna flytningar. Både innan plus o efter. Min spotings kom inte denna månad heller, och det var verkligen ett tydligt symptom för mig. Håller tummat o tår att du plussar nu. När har du BMI?

Mileya skrev 2016-05-30 10:08:32 följande:

• Mileya
    Micki88 skrev 2016-05-30 11:19:05 följande:

Med förra barnet hade jag rosa och bland bruna flytningar. Både innan plus o efter. Min spotings kom inte denna månad heller, och det var verkligen ett tydligt symptom för mig. Håller tummat o tår att du plussar nu. När har du BMI?

Tack för att du ger mig hopp, även om det troligtvis är kört. Hur var dina bruna flytningar? Ökade de i mängd ju närmare BIM du kom eller kom det lika lite hela tiden? 

Mina har ökat i mängd nu och kommer inte bara när jag torkar mig längre så därför känns det rätt osannolikt att de bara skulle stanna av plötsligt. :( 

Jag hade ÄL den 20 maj är jag ganska säker på eftersom jag fick glad gubbe på ÄL-test den 19:e. Har dock lite oregelbunden mens (29-33 dagar) så antar att BIM är mellan i slutet på maj/början på juni.
  • Tra3dockan

Mensen var säkert mens för nu mer än en vecka senare så visar gravtest negativt, mina bröst ändras väl av andra orsaker.  Jag siktar in mig på äl som beräknas till torsdag-fredag.

Grattis till alla som plussat och jag hoppas att vi andra plussar kommande månad :)

• Micki88

De var som blandade i de vanliga gravidflytningarna. (Tjockare vita) nej de öka inte i mängd. Men det är vanliga att ha små blödningar när mensen skulle ha kommit under graviditet. Är detta mkt alltså ?

Mileya skrev 2016-05-30 11:37:47 följande:

Tack för att du ger mig hopp, även om det troligtvis är kört. Hur var dina bruna flytningar? Ökade de i mängd ju närmare BIM du kom eller kom det lika lite hela tiden? 

Mina har ökat i mängd nu och kommer inte bara när jag torkar mig längre så därför känns det rätt osannolikt att de bara skulle stanna av plötsligt. :( 

Jag hade ÄL den 20 maj är jag ganska säker på eftersom jag fick glad gubbe på ÄL-test den 19:e. Har dock lite oregelbunden mens (29-33 dagar) så antar att BIM är mellan i slutet på maj/början på juni.

• LillaEmma

Jag blir inte klok på min kropp... :(
    Jag har "känt" mig gravid i ett par veckor nu, min kropp har inte bettet sig som den brukar.
    Jag hade BIM i lördags men har fortfarande inte fått någon mens. Tog test i fredagskväll och igår morse men båda var negativa... Obestämd

Så..nu väntar jag bara på att mensen ska dyka upp...
    Eller om det kan gå så är långt utan att plussa? Är på ÄL+17 idag!

• Vultz

Imorgon är min mens beräknad. Känner mig väldigt nervös då min mens brukar komma punkt å pricka varje månaden. Haft molande mensvärk sen ÄL, fick inte ömma bröst som jag brukar få denna månaden. undra om det kan vara något där inne? ????

• Nykär15
    Vultz skrev 2016-05-31 22:06:13 följande:

Imorgon är min mens beräknad. Känner mig väldigt nervös då min mens brukar komma punkt å pricka varje månaden. Haft molande mensvärk sen ÄL, fick inte ömma bröst som jag brukar få denna månaden. undra om det kan vara något där inne? ????

För mig stämde det, har alltid ömma bröst före mens, denna månaden hade jag det inte. Plussade innan BIM och nu när jag är i v 5+0 så har jag tokömma bröst i stället, men det har kommit smygande under sista veckan Glad tänker du testa eller vänta och se om mensen kommer? 
  • Verro

Hej på er :) minns ni mig? jag fick ju min mens på BIM 6/5 men igår 31/5 plussade jag!!!!!! Så jag blev gravid på andra försöket <3

Svar på tråden BIM Maj, 2016