BIM Maj, 2016
Och grattis till alla ++++!
Och grattis till alla ++++!
Åh... nackdelen att vara tillsammans med en lantbrukare är att han är ute på åkarna hela dagarna och plöjer. Utslag på äl-test igår, men vem vet om ökningen av lh inte skedde redan under tisdagen. Vi har inte hunnit få till det något än för killen kommer hem så sent och efter ikväll är det nog försent. Känns riktigt jobbigt, tråkigt och ledsamt. Så vi får satsa på nästa månad istället Stort lycka till ni andra! Hoppas på många plus i maj!
Den 24/5 gör jag ett VUL också, så det kanske är bra att vänta till nästa period. Plus att jag ska på Håkan Hellström och Bruce Springsteen i juni. Då hade det varit gött att festa loss lite!
Så lycka till damer, jag avlägsnar mig från denna månad
Känner igen mig i det där deppet. Mannen min jobbar borta så det blir sex när det blir liksom :(
Men åk ut och överraska han i traktorn!! Hur kul avbryt på dagen vore inte de ;) eller offra dig och förför han ikväll fast klockan blir mycket!
Oh där kom min mens..kul....nytt datum i juni... Har det hunnit komma en junitråd?
Grattis till er som plussat och håller tummarna för er som fått mensen att det blir er tur nästa månad.
Jag har testat både med clearblue digitalt och vanliga stavar. Ältest alltså. Är det så att det digitala visar när toppen redan varit och de vanliga visar när den är om man testar vid rätt tillfälle? Någon som vet?
Jag förstår precis vad du menar! :D Jag tror att min Lh-topp var någon gång mellan kl 15:00 i tisdags och 14:30 igår. Jag fick nästan positivt på testlagrets stav på tisdag eftermiddag, men på onsdag morgon så fick jag blinkande gubbe på det digitala och sen på onsdag eftermiddag så fick jag svagare med testlagret, men fast gubbe med det digitala i samma kiss. Därför tror jag att toppen redan hade varit då. Vi hade sex i tisdags kväll och så får vi väl köra ikväll också så borde vi ha hyfsade chanser iallafall. :) NC säger att jag har min äl imorgon, men jag tror den är typ nu. Vi får väl se hur det går. :)
Bra där, man får offra sig lite ;)
Lite olika, ibland är han hemma 1-2 veckor sen blir han borta 1-2 veckor, kommer hem nån helg osv. Men han lyckas alltid va borta vid äl!! Min menscykel och hans jobb samarbetar inte alls :/ nu kan vi kanske ha fått till det på själva äl-dagen, eller hela 6 dagar före. Är nervös nu för att sova och se tempen imorgon haha
Jättetråkigt men har bim runt 1juni så kan ju ändå hänga kvar lite då jag testat för plus väldigt tidigt i alla mina graviditeter så blir ja gravid borde det synas redan sista maj, vi håller tummarna
Nu gjorde vi ett försök, tyvärr hade flytningarna ändrat konsistens redan idag (ÄL igår) så det var nog försent... Livmodertappen var också hård och stängd Snacka om att ÄL är kort!
Hittade en knöl i slidan också, på bakre väggen, först trodde jag att livmodertappen hade sjunkit ihop eller växt ihop med slidväggen men sen kände jag att det bara var en stor knöl i vägen. Hmm... Undra vad f-n det är!
Jag har nog bim runt nästa helg. Tror att jaf har lite kort lutealfas, men jag vet inte säkert. Får väl se om mensen kommer eller inte helt enkelt.