BIM Maj, 2016
Dag 15 idag fortfarande hög, men max brukar komma på allt mellan 15-19 senaste cyklerna så nu måste det ju bli max snarast!!
Dag 15 idag fortfarande hög, men max brukar komma på allt mellan 15-19 senaste cyklerna så nu måste det ju bli max snarast!!
Hur länge kan man ha hög innan den slår om till max?
Hej tjejer, kaggar ju testat i en veckas tid nu och jag hade räknat ut att min ägglossning skulle vara i måndags... Stickorna har varit blanka som den på bilden från igår fram tills idag! Idag ser de ut såhär... Va tror ni? Jag jag på G att få min ägglossning nu?
Fattar inget! Är på dag 14 efter första mensdagen, har testat med Apotekets ÄL-test sen dag 10 och det ser ändå ut såhär! Sjuuukt svagt. Ändå har jag trådiga flytningar och molvärk:( eftersom mina senaste två cykler varit på 26 dagar borde jag ju verkligen ha ÄL typ nu. Och testerna ska ju visa att man har äl inom 24-48 h. Känns helkonstigt att det inte skulle ge utslag nu. Testet är från idag. Bläää, less! Betyder detta att jag inte har ÄL denna månad eller vad fasen?!:(
Fortfarande hög idag men nu på kvällen har ja värk som fan i äggstockarna, vore underligt om det inte är max imorgon...har senaste månaderna känt precis såhär på maxade dagarna så hoppas hoppas på imorgon för idag fick vi med naturligt sex fasten ja fick kämpa för att inte visa att ja var öm som fan i stockarna haha
Menade då hög på monitorn, lät ju lite fel men aja ni fattar vad ja menar hahaha
Hoppas på max imorgon då hur långa är dina cykler, har de ändrats mycket sedan du började följa eller är de regelbundna.
Idag har jag fått lite molvärk men jag litar som sagt inte på min kropp. Hade ju Max på äl test i tre dagar denna cykel...
Ja jag vet ju inte riktigt det eftersom detta är första gången jag testar med ÄL-tester:/ men har väl trott att det är runt dag 14-16, antingen har jag haft fel eller så har jag utebliven ÄL nu....får fortsätta testa helt enkelt:/ blev så förvånad bara, när jag kände/såg flytningarna var jag helt säker på att tester skulle bli starkt när jag nu linfrön jobbet, kändes så snopet bara:/
Inget max idag heller, konstigt med tanke på ömheten, jättekonstigt, men den som lever får se..
Borde också Max idag, hade hög igår... men när jag väl fick till mitt ÄL test så kom ett felmeddelande upp på monitorn... vad trött jag blir.
Jag gör om innan testtiden är slut och hoppas på en maxdag idag. Men om inte så borde jag ha det imorgon. Jag antar att det egentligen inte räcker med att hålla sig 4 timmar. Jag prövar...