• Loncelot

BIM Maj, 2016

Verro skrev 2016-04-21 07:40:52 följande:

Jag blir inte klok på de här... Hur tyder ni detta? Hade jag mitt MAX igår kväll eller är det fortfarande på gång?

Vi hade sex natten till igår 2 ggr och igår morses... Hade mi kört på idag igen när testet från imorses ser ut såhär?

Känner mig så vilsen... Hoppas ni inte tröttnar på mig och mina ÄlL tester :)

Dom gröna testerna ser ut som imorgon, dom lila ser ut som det är igår/idag..

Ja hade kört på idag också, som ja sa tidigare kunde vara upp till 4dgr innan ägget släpper så för att vara på säkra sidan skulle ja fortsatt, enligt bilderna tror ja ägget släpper imorgon, men fortfarande är ja ingen expert, därför ja har monitorn då kan det inte bli fel man blir ju supernojjig med billiga testerna så ja förstår hur du känner
  • Loncelot

Jo man kan ju känna ångesten komma krypande med detta väntande...spekulerande...äl sexande...och åter igen väntande...usch

• Loncelot
    jny1891 skrev 2016-04-21 18:44:47 följande:

Jag har ju "turen" att min ÄL redan är avklarad. Fast nu är det nästa sak att vänta på, BIM... Och tiden går ju sååå långsamt. ÄL+4 idag. :)

Sambon vill att vi ska testa nu. Försöker förklara att det är omöjligt såhär tidigt. Första försöket för oss denna månaden.

Jag har två barn sen tidigare (13 år och 5 år) han har ett barn (18 år)

Har ni andra barn?

Vi har 3 barn 5,4 och 1år

Snarare äl+10 känns säkrare att kolla på själv inväntar man äl förhoppningsvis imorgon
  • Loncelot
    mixXi skrev 2016-04-21 19:22:52 följande:

Alltså nu blir jag förvirrad..

Jag hade ju trådiga gele-flytningar söndag, måndag. I princip helt torr tisdag, onsdag. Idag är de trådiga flytningarna tillbaka! Har jag då inte haft äl? Typiskt liksom, sambon är bortrest. Blä. Ska nog inte hoppas för mkt denna månad =(((

Jag hade trådiga flytningar i förrgår ingen äl än förhoppningsvis imorgon, hade dock ömhet från....igår jättekonstigt...
  • Loncelot

Pffff hög på monitorn idag med pfff aja men då måste den ju komma imorgon förhoppningsvis... Ska bli intressant att se hur många dagar efter äl sekret och extrem ömhet äl kommer... Kom igen nu!

• Loncelot
    Rosenblad skrev 2016-04-22 12:18:28 följande:

Vi har samma problem här tyvär. Hade äl igår 21e men inte haft sex sen den 19e. Eller ja..vi hade sex 20e och 21a men avbrutet pga han känner press. Idag försökte vi igen imorse, det gick bara inte..Blir också irriterad men försöker säga att han inte behöver känna press, försöka få han på rätt bana men han säger att de går inte, han känner att det avgörande ligger på han och då funkar inget. Sjukt frustrerande då vi kan ha missat denna månad nu pga detta och det lär ju inte bli bättre nästa gång, snarare tvärtom för pressen ökar för man vill verkligen ha de där plusset och väntan är lång mellan gångerna. Nä det blir att försöka efter jobbet idag igen och hoppas det inte är för sent. Har försökt att inte prata barn så han ska glömma att det är äl men har ju babblar sönder om det innan så han vet ju haha.. :)

Så svårt det där man får börja ta till nya grejer...sexiga underkläder snacka snuskigt kanske till o med porr på tv hehe asså ja man får gå outside the box för att få det där plusset...killar behöver inspiration i dessa svåra bebis tider... Maxa fantasin till max..
  • Loncelot
    Fizzybubble skrev 2016-04-22 21:45:01 följande:

Jättemysko! Jag låg på sängen ca 30 min innan de där senaste testet togs och fick ont i blygdebenet på ena sidan och strax ovanför. Gick sedan och duschade, kissade och testade. La mig på sängen i väntan och kände efter 10 min att hela fiffin va full i brobyggande klet. Jag va inte upphetsad eller så. Sambon kommer in och vi ligger och känslan på sexet va bara mysko tyckte vi båda x)

Typ som att vi vore i fel hål.. Förstår nån? Haha

Kan de ha varit äl?

Haha mysko, ja vi får la hoppas det var rätt hål annars blir det inga bebisar gjorda låter ju som ägglossning, dock e det det ja tycker är mysko med min då ja känt o trott att ja haft äl men monitorn har inte gett max än, får återkomma när ja får max om ja får det då vet ja gör många dagar innan bro sekretet kommer för mig
  • Loncelot

Börjar smått bli irriteras dag18 idag och fortfarande står skiten på hög... Skulle jag inte bli gravid denna månad utan nästa eller månaden efter så får vi 4st barn där fölossningsarbetet för alla startat i Februari...o en på vår bröllopsdag...Hur stora är oddsen liksom...Hade det varit skottår när sonen föddes så skulle alla varit födda i februari...

Men snälla hade jag ägglossning för några dagar sen och monitorn inte kände av den eller vad är det som händer? Visst har ja haft senare dagar än 18 men nu har det ju varit max 18 dom senaste 4 månaderna så nu börjar man ju undra...snyft!!!

• Loncelot
    Bäbiiiis skrev 2016-04-23 17:40:04 följande:

Nu blev det positivt! :D

Eller hur? Är på cd 18 idag.

Ikväll blir det mys <3

Ser positivt ut, bara o köra på
  • Loncelot
    j1990 skrev 2016-04-23 20:32:35 följande:

Såhär såg äl-testet ut i eftermiddags. Tror ni äl är på gång snart?

Ja skulle säga imorgon o sen 48timmar framåt från imorgon.
Svar på tråden BIM Maj, 2016