• Loncelot

BIM Maj, 2016

Dag 15 idag fortfarande hög, men max brukar komma på allt mellan 15-19 senaste cyklerna så nu måste det ju bli max snarast!!

• Loncelot
    5blir6 skrev 2016-04-20 06:57:45 följande:

Hur länge kan man ha hög innan den slår om till max?

Första gångerna kan hög vara väldigt många dagar, jag har skrivit upp även på papper.. Verkar dock som dom höga blir färre för varje månad..

• Loncelot
    Verro skrev 2016-04-20 07:02:05 följande:

Hej tjejer, kaggar ju testat i en veckas tid nu och jag hade räknat ut att min ägglossning skulle vara i måndags... Stickorna har varit blanka som den på bilden från igår fram tills idag! Idag ser de ut såhär... Va tror ni? Jag jag på G att få min ägglossning nu?

Skulle säga ägget har släppt inom 3-4dagar max, men ja är inget proffs på sådana tester..
  • Loncelot
    copycat skrev 2016-04-20 17:45:06 följande:

Fattar inget! Är på dag 14 efter första mensdagen, har testat med Apotekets ÄL-test sen dag 10 och det ser ändå ut såhär! Sjuuukt svagt. Ändå har jag trådiga flytningar och molvärk:( eftersom mina senaste två cykler varit på 26 dagar borde jag ju verkligen ha ÄL typ nu. Och testerna ska ju visa att man har äl inom 24-48 h. Känns helkonstigt att det inte skulle ge utslag nu. Testet är från idag. Bläää, less! Betyder detta att jag inte har ÄL denna månad eller vad fasen?!:(

På vilken dag i cykeln brukar du ha äl? Själv brukar ja ha allt mellan dag14-20 väldigt oregelbundet där, nått däremellan...
  • Loncelot

Fortfarande hög idag men nu på kvällen har ja värk som fan i äggstockarna, vore underligt om det inte är max imorgon...har senaste månaderna känt precis såhär på maxade dagarna så hoppas hoppas på imorgon för idag fick vi med naturligt sex fasten ja fick kämpa för att inte visa att ja var öm som fan i stockarna haha

• Loncelot

Menade då hög på monitorn, lät ju lite fel men aja ni fattar vad ja menar hahaha

• Loncelot
    Milli_1 skrev 2016-04-20 21:18:56 följande:

Hoppas på max imorgon då hur långa är dina cykler, har de ändrats mycket sedan du började följa eller är de regelbundna.

Idag har jag fått lite molvärk men jag litar som sagt inte på min kropp. Hade ju Max på äl test i tre dagar denna cykel...

Hoppas hoppas, de flesta äl vet ja inte ens när jag har då ja inte känt av det, dock senaste cyklerna har ja klart och tydligt känt av det, knappt kunnat ha sex då ja vart så öm, skulle säga min mens alltid varit oregelbunden fram tills min andra dotter, då har den varit ganska regelbunden på mellan 27-34 dagar med ÄL mellan dag 14-20 så lite konstig är den ändå...

3dagar max det var många, hur många brukar du ha? Men det är väl kanske det monitorn menar med max max hög = 3dgr max fertilitet..

Håller tummarna för oss!
  • Loncelot
    copycat skrev 2016-04-20 18:05:45 följande:

Ja jag vet ju inte riktigt det eftersom detta är första gången jag testar med ÄL-tester:/ men har väl trott att det är runt dag 14-16, antingen har jag haft fel eller så har jag utebliven ÄL nu....får fortsätta testa helt enkelt:/ blev så förvånad bara, när jag kände/såg flytningarna var jag helt säker på att tester skulle bli starkt när jag nu linfrön jobbet, kändes så snopet bara:/

Vårat första barn tog 18mån att bli gravid med 3 sista månader med monitor ältest, önskar ja köpt en från början för äl hade jag men när vi trodde vi prickat den så var det inte fallet... Så ibland spökar kroppen men en, så därför känner jag det är bäst att ha det svart på vitt
  • Loncelot

Inget max idag heller, konstigt med tanke på ömheten, jättekonstigt, men den som lever får se..

• Loncelot
    KCEG skrev 2016-04-21 06:48:23 följande:

Borde också Max idag, hade hög igår... men när jag väl fick till mitt ÄL test så kom ett felmeddelande upp på monitorn... vad trött jag blir. 

Jag gör om innan testtiden är slut och hoppas på en maxdag idag. Men om inte så borde jag ha det imorgon. Jag antar att det egentligen inte räcker med att hålla sig 4 timmar. Jag prövar... 

Jag fick felmeddelande igår också...har nu lärt mig att kissa i kopp istället så jag inte går miste om morgonurinet...ett tips

Imorgon får det faktiskt ta o bli max!!!
Svar på tråden BIM Maj, 2016