BIM Maj, 2016
Dag 19.........fortfarande hög bara...suck...
Dag 19.........fortfarande hög bara...suck...
Hur länge har du haft hög? Vad säger deras kundtjänst? Blir ju jobbigt o ligga varje dag
Hoppas det tar sig
Jag är på cykeldag 11. Så nu i dagarna borde ÄL dyka upp. Jag har tidigare fått utslag på ÄL test på dag 12. Så imorgon förhoppningsvis får jag en glad gubbe på CB testet.
Det intressanta är att jag redan igår kväll hade som molande känsla i magen som om ÄL var på intågande. Även idag känner jag av det.
Men testet är negativt.
Brukar ni känna av ÄL dagarna innan?
Ska testa med test även ikväll, och sedan imorgon.
Det konstiga är att ja även haft äl sekret...jävla monitor, kan ju alltid hoppas på att monitorn haft fel o hoppas vi prickat dom dagarna vi haft sex... Hade det iallafall på min ömmaste period... Man blir ju smått psykiskt förstörd på detta...
En fråga till er som kan; vi håller på att sätta igång min mens med Primolut Nor, så sista pillret tas på fredag morgon. Sen räknas det som "mens" va?
Så ÄL borde vara fredag + 10 dagar? När ska jag då prova med äl-stickor?
Känner mig vilsen. Har testa med testlagrets ÄL stickor sedan torsdags förra veckan och dem visar nada picolada, ingen stegring eller ens ett svagt sträck. Borde ha ÄL i morgon eller i eventuellt någon dag senare och just nu känns det inte särkilt troligt. Jag hade som en liten liten spotting i fredags som jag inte förstår vad det kan vara. Har noll koll på flytningar så där har jag inte mycket att hämta men tempen ligger relativt stabilt så jag bör ju inte ha missat ÄL? Tänker att cykeln kanske är längre än förväntat eftersom det är första riktiga cykeln efter att ha tagit ut P-staven. Jag känner redan nu att det här kommer göra mig knäpp :P
Frustration var ordet! Haha förlåt att jag skrattar men none eggzilla måste vara det mest klockrena jag läst. Det är precis vad jag är just nu! Jag är hormonell och skitsur som om jag hade värsta PMSen. Jag inser ju att jag inte känner min kropp särskilt väl. Har aldrig haft några känningar vid ÄL och får inga fysiska förvarningar vid mens. PMSen brukar dock komma som ett brev på posten någon dag innan. Kanske har min kropp hoppat ÄL och bara kör på mens direkt? Fast jag bara är på cykeldag 15?
Ja måste gjort något fel med ÄL testerna dom 2 dagarna när ja var så öm o monitorn måste läst av fel eller så hade ja ingen äl... Ja får börja tempa oxå för att ha något att jämföra med... Får se vad som händer om en vecka på bim...
Ni som tempar vilka tider brukar ni göra det?
Tack alla! Jag kan inte sluta grina. ;)
BF 8 jan! Sonen är född den 3:e så hoppas det inte blir en krock. :)