• Deni81

BIM Maj, 2016

Knölen i slidväggen är borta nu för imorse förstod jag varför den var där, haha. Äckligt men jag är ganska hård i magen nu så det jag kände var bara "det". Usch vad sjukt, har aldrig nånsin känt nåt sånt förut!

Har en skum känsla att jag ska bli gravid trots att vi missade (eller kanske missade) ÄL. Jag hade bara en dag med ÄL-flytningar så jag fick för mig att det sexet vi hade några dagar innan ÄL kanske tog sig? Jag brukar ha massor av flytningar i flera dagar vanligtvis.

Men jag är också inställd på att mensen kommer pga så många gånger nu (14 st) som jag har blivit besviken varje månad. Men hoppas!!!

• Deni81

Knölen i slidväggen är borta nu för imorse förstod jag varför den var där, haha. Äckligt men jag är ganska hård i magen nu så det jag kände var bara "det". Usch vad sjukt, har aldrig nånsin känt nåt sånt förut!

Har en skum känsla att jag ska bli gravid trots att vi missade (eller kanske missade) ÄL. Jag hade bara en dag med ÄL-flytningar så jag fick för mig att det sexet vi hade några dagar innan ÄL kanske tog sig? Jag brukar ha massor av flytningar i flera dagar vanligtvis.

Men jag är också inställd på att mensen kommer pga så många gånger nu (14 st) som jag har blivit besviken varje månad. Men hoppas!!!

Grattis till er som plussat hittills!!!

• Deni81
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-06 20:28:29 följande:

För oss tog sig första barnet på andra försöket, sen blev vi gravida på första försöket i november men det blev missfall (hade varit perfekt med ett augustibarn) och dethär var det första förösket efter missfallet. Tar sig nästa blir det precis två år mellan BF då jag komiskt nog ligger på samma datum i perioden. Aja, vi får se. Kanske tar fler försök och då måste vi planera om vårat liv, jag tänkte vara hemma tills nästa föds men jag vet inte hur länge lillan är nöjd med att vara hemmabarn:P.

Märkligt, din bild bredvid ditt namn ser exakt ut som min? Är det bara min mobil som spökar? Hahaha!
  • Deni81
    Fizzybubble skrev 2016-05-06 21:56:01 följande:

Haha jag ser en bild på 2 vita blommot på hennes bild ;)

Ja säkert min mobil som skojar med mig
  • Deni81
    Sali2015 skrev 2016-05-06 22:14:47 följande:

Hej! BIM igår, ingen mens, temp stdigt 1 grad högre än vanligt. Har försökt bli gravida i ett år nu så nu ska jag våga mig på ett test imorgonbitti. Vågar knappt hoppas! Önska mig lycka till :D

Lycka till! Hejar på dig för jag vet hur det är att vänta mer än ett år
  • Deni81
    Lovisens skrev 2016-05-07 09:29:58 följande:

Jag har BIM runt 15/5. Någon mer? :)

18/5 här!
  • Deni81

ÄL+3, känner av lite molvärk idag. Det brukar jag inte göra men det kan vara tarmen som spökar också. Eller så är det nåt annat! Bara att avvakta, jag ska försöka njuta av livet och det underbara vädret vi har här istället för att analysera, men det är svårt

• Deni81
    marengen90 skrev 2016-05-08 09:01:34 följande:

Någon som kan det här med livmodertappen? Hur den är vid graviditet?

Kände nyss efter, brukar inte vara några som helst problem att nå men nu var den så långt bak att jag knappt kom åt den! Den var hård, långt bak och bakåt lutad. Kan det vara ett tecken?

Så har jag också! Hittar den knappt :-/ Är det bra eller dåligt? Den är liten också, halvt öppen.
  • Deni81
    marengen90 skrev 2016-05-08 13:49:23 följande:

Jag använde den säkra källan google haha och då kan det vara ett tecken på graviditet men även mens :( Hoppas det är det först nämnda för oss båda!

Ja, haha! Jag googlade också Såg att en del hade låg, en del hög, en del öppen, en del halvstängd

Jag är bara på ÄL+5 än så ingen mens förrän den 18/5... Hmm...

Den kanske bara fick för sig att krypa in och gömma sig för en stund och kommer ner snart, haha!!
  • Deni81
    Cersei skrev 2016-05-08 18:50:00 följande:

Då har vi bim samma dag då 10 långa, långa dagar dit..

Ja, långa dagar, lång väntan återigen

Min livmodertapp hittade ner igen så det var nog falskt alarm. Känner inte av någonting just nu
Svar på tråden BIM Maj, 2016