BIM Maj, 2016
Grattis till alla fina plus!
Grattis till alla fina plus!
Förlåt den ledsna smileyn. Det blev så klart fel men lite roligt var det då man ju är lite sur över sitt eget ickeplussande. Kram.
Och ge inte upp hoppet ni som inte plussat. Första grav plussade jag bim +8
Hej.
Har börjat snarka sedan 3-4 nätter tillbaks. Min sambo blir galen på mig. Hoppas såklart på att det kan vara ett gravidsymtom. Dessutom svettades jag som en gris inatt. Det kan iof vara tecken på pms eller klimakteriet ????????
Någon mer som haft snarkning som tidigt symtom? Eller svettning?
Jag har oxå bim 9-10 maj. Hade gett upp hoppet då jag ju är så gammal och har testat - ända fram till bim-6. Har tom drömt att jag välsignades med tvillingar igen (hade en stor mage och allt) men sen sjönk magen ihop och jag hade bara inbillat mig allt...
För mig börjar det bli definitivt. Kommer inte göra fler försök så det finns ju en stor förhoppning inom mig. Så nu när jag började snarka på nätterna börjar jag inbilla mig att det kan vara ett underbart gravsymtom haha...när det nog i själva verket är pollenallergi och viktuppgång. Är väldigt andfådd hela tiden.
Haha det hade vart ett kul symptom!! hoppas att det stämmer! Hur gammal är du om jag får fråga?
Haha det hade vart ett kul symptom!! hoppas att det stämmer! Hur gammal är du om jag får fråga?
Hej alla,ska ha bim den 9:e
Kunde inte hålla mig från att testa idag allså bim -2
Jag tycker det finns ett streck
Nån som ser det jag ser? Eller inbillar jag mig?
Grattis ????
BIM idag, fick gravid 1-2 veckor på CB digital precis ! Fasten jag testa negativt med testlagret så sent som igår ! Håll hoppet uppe nu som inväntar BIM och så ska jag hoppas med hela mitt liv att de blir 3dje gång som är gången och att lilla livet får stanna hos mej ??????
Grattis!
Är i Bim -3 idag. Kunde inte hålla mig. Är detta ett plus? eller är det jag som inbillar mig att det är det. Då jag har en sån stark önskan att bli gravid.
Nu har jag fått ilningar i ena bröstet. Så ofantligt trött också. Bim-2
Så har jag också! Hittar den knappt :-/ Är det bra eller dåligt? Den är liten också, halvt öppen.