Crazy catlady skrev 2016-05-22 21:31:14 följande:
Idag har molvärken inte vart så tydlig.. Lite stick då o då.. likaså brösten.. har mest en brännande känsla i nipplarna.. kände inget alls på jobbet ikväll från något av det o tänkte att det säkert inte tog denna gång.. att kroppen bara luras.. men nu när jag är hemma igen o sätter mig ner så känns det av lite igen.. kan inte påstå att det liknar mensvärk heller.. det är väl bara vänta o se helt enkelt..
Symptom kommer och går ju och ofta känner man dem mer när man är stilla än när man rör sig i början. Min molvärk kommer och går lite, på morgonen när jag vaknar nästan ingenting men sen kan det vara stark periodvis under dagen och senare på kvällen.
Illamåendet kan skölja över mig från ingenstans, så fort jag blir minsta hungrig, så gäller ha koll på blodsockret. Blir mycket Dextrosol i handväskan framöver för att rädda akuta situationer...
Och ang ditt test så är det ju alldeles för tidigt så du ska verkligen inte ge upp! Mina kommer först på ÄL+10 och då kan man bara se vid genomlysning, svagt synligt på bild från ÄL+11. Så jag hoppas få se fint plus från dig inom några dagar!