• copycat

BIM Maj, 2016

Videungen skrev 2016-05-04 13:22:08 följande:
    Du kan ju kompromissa och köra på ÄL+13 ;) Fast förstår om du vill vänta ändå. Inget kul med negativt test som är så osäkert. Ska man vara ledsen eller hoppfull liksom? Hehe :) Håller tummarna här i alla fall! 
    Ja men precis så tänker jag också:) tack så mycket!:)
  • copycat
    Nykär15 skrev 2016-05-04 13:53:25 följande:
    Då är jag med, håller tummarna att det funkat för dig! Förstår du är nervös!
    Tack så mycket:)
  • copycat
    mamalolo skrev 2016-05-04 20:25:57 följande:
    ja, pepp!!
    Kul jag tänker också testa på sönmorgon! Om inte mensen kommit såklart. Är på ÄL+9 idag. Men dottern plussade jag svagt men absolut tydligt på ÄL+14 (hade inte tagit nåt test innan det). Så ÄL+13 tänker jag boooorde visa nåt om det är nåt där..Håller tummarna för oss alla :)
  • copycat
    Caroline85 skrev 2016-05-06 09:13:54 följande:

Hej tjejer. Har följt tråden sedan start. 
    Stort grattis till alla som plussat och lycka till alla som fortfarande har plusset framför er! 

Detta är vårt andra försök och enl ägglossningsstickan hade jag ägglossning 26-27 Apr.
    Vi fick bara "till det" en enda gång och det var redan den 23:e så jag var hundra på att det inte skulle bli nåt... men tro på fan att det dök upp ett svagt svagt plus i morse på testlagrets sticka.... För att dubbelkolla så gjorde jag även ett digitalt.
    Lyckan är total men även chocken :) 

Ända känningarna jag haft har varit molvärk men sen även metallsmak i munnen som kommit från ingenstans och försvunnit lika snabbt ett par gånger om dagen.

Bim 9/5 förresten :)

Kram till alla!

Stort grattis!:)
  • copycat
    Polkagris90 skrev 2016-05-06 07:54:37 följande:

Sovit så otroligt dåligt inatt, vaknade vid 5, blödde näsblod osv. Hade bestämt mig för att ta testet nu på morgonen. Kliver upp, kissar på stickan, går och gör kaffe. Är rätt likgiltig då jag är övertygad om att jag inte är gravid i och med att jag inte haft några symptom (förutom ömma bröst vilket jag brukar ha inför mens). Till mina extremt stora förvåning och LYCKA visade testet gravid <3 Är på BIM -2 idag. Så till alla er som inte känner något, ge inte upp hoppet :) jag hoppas fler plussar nu så vi får följas åt <3 Ni är riktiga kämpar allihop!

Ååå vad roligt! Grattis!:)
  • copycat

Här är det en spännande väntan. ÄL+11 idag och har haft mensvärk sen i måndags. Haft hoppet uppe men när jag efter frukost gick på toa för nr 2 (sorry) och "tryckte på" var det lite brunblandad flytning också. Inte mycket alls men absolut så att jag såg det. Sa då till sambon att nu verkar det som att mensen är på gång, fick en brunblandad flytning. Men nu 1,5h senare har inget mer kommit. Så jag vetefan....givetvis kan det såklart vara mensen, bara det att den inte runnit till ännu. Men jag brukar få "ordentlig" mens direkt. Och jag brukar ALDRIG ha mensvärk förutom när jag har mens. Att jag haft det varje dag i en hel vecka är helt nytt. Hmm...tänkte ju testa på sönmorgon..får se om jag hinner rapportera mens innan dess, hoppas inte..

• copycat
    Videungen skrev 2016-05-06 10:55:31 följande:

Åh, låter lovande!! Håller tummarna :) 

Äääähhhh nu kom det mer, så pass att det var i trosan så nu körde jag in en tampong. Gud så nedstämd man blir!:( vilket jäkla LUR! Har ju som sagt aldrig mensvärk om förens den dagen mensen kommer, och från två cykler på 26 dagar till att plötsligt komma dag 30. Snacka olägliga saker när man vill bli gravid, hann ju verkligen få upp hoppet! Blä. Har en massa saker jag tänkte ta tag i, städ och tvätt, nu sätter jag mig bara i soffan, orkar inte lyfta ett finger. Depp!
  • copycat

Vad roligt! Har du nål bild? Så kul att kika:)

Fizzybubble skrev 2016-05-08 06:48:54 följande:

Och där fick jag ett svagt plus på testlagret!! Sådär så man ser ett rött streck utan lampa och allt! ???? men ändå svagt, dök upp efter 2 min

BIM -3

• copycat
    Fizzybubble skrev 2016-05-08 08:11:18 följande:
    copycat skrev 2016-05-08 07:48:07 följande:

Är på jobbet just nu, men kan försöka ta sen om de fortfarande syns :D
    Ja gör det:)
  • copycat
    Fizzybubble skrev 2016-05-08 08:11:18 följande:
    copycat skrev 2016-05-08 07:48:07 följande:

Är på jobbet just nu, men kan försöka ta sen om de fortfarande syns :D
    Ja gör det:)
  • copycat

Klockrent plus!:)

LiThPo skrev 2016-05-08 09:11:51 följande:

Är i Bim -3 idag. Kunde inte hålla mig. Är detta ett plus? eller är det jag som inbillar mig att det är det. Då jag har en sån stark önskan att bli gravid.

• copycat

Men jaaaaaaa! Vad roligt! Stort stort grattis:) det syntes allt att det var nåt där:)

Fizzybubble skrev 2016-05-09 06:13:11 följande:

Här är bilden på mitt svaga test jag prata om, syns ännu mer i verkligheten :) tog ett clearblu nyss! Jag är gravid helt klart!!! :D

• copycat

Stort grattis!:)

Zvjezda skrev 2016-05-09 09:52:41 följande:

Försöker få med bilden igen..

• copycat
    langtanefterbaby skrev 2016-05-11 07:03:22 följande:

Fortfarande negativt test och BIM imorgon. Testat sen i lördags. All molvärk och illamående är nog mensvärk då. men konstigt att jag haft det över en vecka!! Brukar aldrig ha det, brukar komma bara någon timme innan mens om det ens kommer någon värk. Väntar in mensen här nu då så man kan få börja om

Var samma för mig! Har aldrig mensvärk förutom samma dag mensen kommer men denna gång började molvärken på måndagen men mensen kom på fredagen! Superskumt, hann verkligen tro att jag var gravid:/ kanske är just det, att man vill det så mycket så kroppen spökar.
  • copycat
    Videungen skrev 2016-05-12 22:56:33 följande:

CD 32 i dag och som längst har mensen kommit CD 35. Har ett tidigt grav-test som ligger här. När kan man testa? Vill egentligen vänta till CD 35. Men vet inte om jag står ut!!! 

Va har inte mensen kommit ännu?! Du trodde väl den var på g när du hoppade över till juni? (Är inte superuppdsterad här varje dag) TESTA FÖR TUSAN!:) :) :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016