När gick ni ut med graviditeten på Facebook osv?
Som rubriken lyder, i vilken vecka var ni i när ni gick ut med er graviditet på Facebook,instagram osv.
Är i vecka 7, 6+5 och tänkte iallafall vänta tills vi gjort KUB.
Som rubriken lyder, i vilken vecka var ni i när ni gick ut med er graviditet på Facebook,instagram osv.
Är i vecka 7, 6+5 och tänkte iallafall vänta tills vi gjort KUB.
V.20 :)
Vi gick ut med det i v14 på Facebook och instagram och släktingar fick veta det redan när jag var i v.5-6
RUL båda gångerna
Minns inte när det var med första, efter RUL tror jag, mest beroende på att jag precis sökt ett nytt jobb som jag ville ha innan jag outade något.
Den här gången har jag inte skrivit något direkt på FB än, vecka 22 nu. Känner inget behov heller faktiskt.
3 dagar efter förlossningen med första och har inte gjort något inlägg än med andra, är i v26.
Inte alls. Kommer på FB när hon är född.
Inte alls, om det inte vore för en höggravid bild på mig från en fest. När barnet föddes lades det ut bilder, bilder som jag nu tagit bort. Blir det fler barn kommer vi inte lägga något på FB heller.
Första la vi ut ultraljudsbilden men med denna så har vi inte gått ut officiellt än o e i v 32. Om nån som vet att jag är gravid skriver nåt om graviditeten så svarar jag men jag har inte själv skrivit att jag är gravid. Kommer lägga ut en bild när barnet är född
Med dottern lade vi ut ul bild från rul i v 20.
Nu är jag gravid i vecka 12 med syskon och jag är ett tränings freak och har en plan på att i ca v 15 lägga ut bild på mig iklädd träningskläder med texten att nu drar jag och magen till gymet. Börjar redan få mage så det kommer synas. Får se hur länge jag kan hålla mig
Vecka 19-20 efter rul med båda barnen