• Pennie22

BIM - juni 2016

Hej tjejer! Hoppar in här också från Maj tråden. Fick också min mens idag:/ Bim är också 1 Juni. (:

• Pennie22

Positivt efter mens. Betyder det att jag fått missfall då? Ville bara testa och se.. ser ni på bilden ? Har aldrig haft nått streck alls därför blev jag så förvånad...tog ju nu på eftermiddagen också.

• Pennie22

äh bilderna syns inte bra här i forumet...jag ska definitivt ta nytt test imorgon

• Pennie22
    DevilsDaughter skrev 2016-06-08 14:44:54 följande:

preggo: När testade du sist? Hur långt efter ägglossning? 

Jag känner mer och mer i min mage nu, alltså typ mensvärk. Eftersom jag närmar mig BIM som är i övermorgon så borde det ju tyda på att det är mensen som är på g?

Pennie: Jag kände mig gravid med kopparspiral för ett tag sen, tog ett clearblue och mitt test såg ut exakt som ditt. Ringde MVC och de tog ut spiralen direkt och tog upprepade blodprov på mig. Jag började blöda kort efter detta och fick mens/missfall. Blodproven visade mycket låg nivå på HCG så antingen visade graviditetstestet fel eller så var jag gravid och fick tidigt missfall enligt Läkaren.

Jag känner mig tveksam till vad som verkligen skedde och känner nu att jag inte vill testa mig fler gånger med clear blue ifall det var testet som visade fel. Om du verkligen vill veta så testa med ett annat test. Var mensen som vanligt?

Kan säga att det ar väldigt blandade känslor när detta hände och det var efter detta som tankarna kom på att ev utöka vår familj :)

Ja men inte lika mycket som jag brukade ha med min spiral...anledningen till att jag tog var för att jag upplevde att jag kissat så mycket senaste och tänkte att jag tar ett utifall...så därför blev jag så förvånad. Det är 4 dagar sedan min sista dag av mens...jag tar ett med morgourin imorgon och ser om det är nån skillnad...
  • Pennie22
    Mandypandy90 skrev 2016-06-08 15:34:37 följande:

Ser ju ut som ett streck.. Men kan Der ha varit nidblödning du hade och inte mens?

Det gröna visar min beräknade ägglossningsdatum och vi hade bara sex en gång denna månaden vilket är den 19.e och sen fick jag blödning dem 30:e. Jag är fascinerad helt enkelt för förra månaden trodde jag verkligen att jag var gravid och det var inte minsta antydan till streck....vi får se jag ville bara dela med mina tankar ????
  • Pennie22

Vänjer mig aldrig att detta forum inte accepterar smileygubbar från mobilen utan det blir frågetecken istället he he

• Pennie22

Jag har väntat efter detta så mycket men vet ju att jag haft blödningar så det kan bara vara hormoner som ligger kvar...vi får se. Ska ringa till Mvc
  • Pennie22
    Karitziana skrev 2016-06-09 07:51:35 följande:

Men wow! Grattis! Håller verkligen tummarna för dig! Hur mycket blödningar har du haft? Bara lite eller i flera dagar? :)

För 5 dagar sedan hade jag blödningar som mens.... i 4-5 dgr men har läst att det finns de som blöder mycket och ändå är gravida. Jag håller mig på stabilt lugn nivå...hade jag inte blödigt hade jag varit på sjunde himmelen...

Tack...känns bra och veta att fabriken fungerar iallafall:)
Svar på tråden BIM - juni 2016