BIM - juni 2016
Hej tjejer! Hoppar in här också från Maj tråden. Fick också min mens idag:/ Bim är också 1 Juni. (:
Hej tjejer! Hoppar in här också från Maj tråden. Fick också min mens idag:/ Bim är också 1 Juni. (:
Fått min mens och nytt BIM datum är 26/6.
Positivt efter mens. Betyder det att jag fått missfall då? Ville bara testa och se.. ser ni på bilden ? Har aldrig haft nått streck alls därför blev jag så förvånad...tog ju nu på eftermiddagen också.
äh bilderna syns inte bra här i forumet...jag ska definitivt ta nytt test imorgon
preggo: När testade du sist? Hur långt efter ägglossning?
Jag känner mer och mer i min mage nu, alltså typ mensvärk. Eftersom jag närmar mig BIM som är i övermorgon så borde det ju tyda på att det är mensen som är på g?
Pennie: Jag kände mig gravid med kopparspiral för ett tag sen, tog ett clearblue och mitt test såg ut exakt som ditt. Ringde MVC och de tog ut spiralen direkt och tog upprepade blodprov på mig. Jag började blöda kort efter detta och fick mens/missfall. Blodproven visade mycket låg nivå på HCG så antingen visade graviditetstestet fel eller så var jag gravid och fick tidigt missfall enligt Läkaren.
Jag känner mig tveksam till vad som verkligen skedde och känner nu att jag inte vill testa mig fler gånger med clear blue ifall det var testet som visade fel. Om du verkligen vill veta så testa med ett annat test. Var mensen som vanligt?
Kan säga att det ar väldigt blandade känslor när detta hände och det var efter detta som tankarna kom på att ev utöka vår familj :)
Ser ju ut som ett streck.. Men kan Der ha varit nidblödning du hade och inte mens?
Vänjer mig aldrig att detta forum inte accepterar smileygubbar från mobilen utan det blir frågetecken istället he he
Men wow! Grattis! Håller verkligen tummarna för dig! Hur mycket blödningar har du haft? Bara lite eller i flera dagar? :)