Inlägg från: ungmamma16 |Visa alla inlägg
  • ungmamma16

Har ett barn sen innan, blev dock gravid med honom på P-medel så behövde ju inte kämpa precis haha. Men nu är han 2 och vi vill ha knodd igen.. Så 3je försöket nu. Förra månaden så testa vi ÄL stickor och låg på varje dag men blev ändå inget :( och denna månaden så sticker jag o sonen utomlands dagen jag har ÄL .. Suck.. Får ligga på fram tills den dagen och hoppas att de tar sig :) jag har beställt nattljusolja, någon mer?

• ungmamma16
    Svelin skrev 2016-05-13 08:22:27 följande:

Vad är nattljusolja?

Ska tydligen hjälpa till att "öppna" en så spermierna kommer in lättare
  • ungmamma16

Ja jag känner att de borde ju kunna ta sig om man nu ligger på under fertiladagar o ÄL så :)

• ungmamma16
    Fru365 skrev 2016-05-18 11:03:28 följande:

Va sjukt det är med hur olika snubbarna är..

Min snubbe ställer inte mkt frågor utan lyder mig blind i allt jag säger gällande babyverkstan.

Samma här haha.
  • ungmamma16

Så stressande!! Känns som de inte kommer ta sig denna gången :( ska ha ÄL mellan den 26-28 enligt appar och beräkning på förra månaden, jag flyger utomlands den 27.. Får väl ligga på o se om de blir något.. Kan inte göra mer än så, men ledsamt. Speciellt när första barnet tillomed blev gjort på p-medel och man inte behövde tänka på det öht.

• ungmamma16

Ska ha ÄL den 26 enligt P-track, så ska testa stickor idag så får vi väl se.. Ska ligga oavsett men kan ju va skönt o veta haha

Svar på tråden BIM - juni 2016