Inlägg från: ungmamma16 |Visa alla inlägg
  • ungmamma16

BIM - juni 2016

aprilhimlen95 skrev 2016-06-04 15:19:41 följande:
    Ja det är ju mycket som ska till för att det ska bli ett plus. Men då vet man att man gjort vad man kunnat iallafall och man kommer ju ännu en månad närmre ett plus. för någon gång är det ju vår tur :) är ganska ung, 21 år och hoppas det kan vara bra för en graviditet. Har inte haft koll på detta med fertiliteten förur och trott att fertiliteten börjar dala efter 35. Tydligen är det redan efter 25. Någon som har några erfarenheter av att bli förälder i ganska ung ålder? Gärna positiva erfarenheter ;) tack för svar DevilsDaughter!
    Jag blev gravid som 15, fick mitt barn när jag var 16. Är 18(blir 19) och bakar syskon :) de har gått bra! Jag har jobb, en stor trea o sambo. Allt går om man vill, har dock inte varit lätt alltid
  • ungmamma16

Fick ägglossning redan på dag 15, är på ÄL 11+ nu, fram till ÄL 5/7+ hade jag extrm molvärk o flytningar.
    Nu känner jag av humöret, på samma sätt som med första barnet. Hoppas. Beställt hem billiga tester men de lär inte komma förens imorgon vid lunch.. Vill testa nu nu nu haha

• ungmamma16
    copycat skrev 2016-06-05 07:42:06 följande:

Ligger här i sängen på ÄL+11 och funderar på om jag ska testa med morgonurin. Dag 31 på cykeln. 3 senaste månaderna har jag fått mens på dag 26 (mars) dag 26 (april) dag 30 (maj). Och som sagt, dag31 idag och inget mens. Samtidigt bara ÄL+11 och det KAN ju vara tidigt. Har ett cb digital som man ska kunna ta redan BIM -4. Testade med billigatesters stickor igår med eftermiddagsurin och fick negativt. Ska jag ta idag så blir det med morgonurin, det är därför jag ligger kvar och funderar, haha. Blir ju såå besviken om det är neg. Såklart är det bästa att vänta typ tre dagar till för att verkligen veta att mensen är sen men det känns såååå svåååårt...gah.

När har du BIM? Är också på ÄL 11+ men BIM om 8 dagar :) tänker ju att de borde synas snart??
  • ungmamma16
    copycat skrev 2016-06-06 06:38:39 följande:
    Har du många test hemma? Du kan ju ta ett, om man bortser från BIM så är ju ÄL+12 inte alls konstigt att man kan se ett resultat. Kan ju också vara för tidigt. Men dottern plussade jag svagt, men ändå synligt för blotta ögat på ÄL+14, så personligen kanske ÄL+12 är tidigt för mig. Men om du psykiskt känner att det vore jättejobbigt att få blankt (även om det bara kan vara tidigt) så bör du kanske vänta nån dag?:)
    Har jätte många test hemma ^^ jag är låghormonare. Så, men tänkt testa på ons kanske.
  • ungmamma16

ÄL +13 och BIM -6... Är låghormonare så vågar nog inte testa förens BIM/några dagar efter???? långs dryga väntan...

• ungmamma16

Boka tatueringstid idag, OM jag nu får mens så könns de kanske inte lik hemskt.. För då har jag något annat o se framemot o slippa tänka på detta haha. Nu hoppas jag ju verkligen att den inte kommer..

• ungmamma16

Hoppas verkligen på + snart.. Humörsvängningar och tröttare än vanligt är väl de "enda" symptomen.. Men första barnet var de bara utebliven mens och humörsvängningar först.. Sen fick jag illamående i typ v 14..så hoppas dessa symptom är pga graviditet och inte pms

• ungmamma16

BIM -4 och ÄL +15.. Neg :( haft lite dragningar i livmodern, inte mensvärk. Minns inte om jag hade det med första barnet heller.. Någon som minns?

Svar på tråden BIM - juni 2016