• Skyrocket

BIM - juni 2016

Den här gruppen verkar jag ha missat att skriva i men jag har lagt till mig i listan, haha jaja. 

Har två barn sedan innan och försöker nu aktivt få till en trea. Slutade med mini-piller för två månader sedan men denna månad är första riktiga försöket. BIM 22/6, vilket känns som en evighet bort..

Det står i BIM listan att Emmissara har BIM idag, hur har det gått för dig? :)

• Skyrocket
    Deni81 skrev 2016-06-12 17:48:20 följande:

BIM imorgon. Känner inget särskilt. Rökte tre cigg igår (brukar inte röka alls) och drack typ 2 glas vin. Så fröet kanske inte fick någon chans men jag kände att jag ville ha lite skoj när min kompis kom på besök från Sthlm. Så jag ser fram emot tant röd imorgon!

Symtom jag (ändå) haft är:

Illamående i flera dagar

Yrsel

Spända, tunga bröst

Flytningar hela tiden, även idag

Trött som en gnu, somnat efter jobbet flera dagar i rad.

Ett jobbigt humör idag, trött på sambon

Allt kan också vara pms/pmds så jag hoppas inte för mycket!

Lycka till nu allihop!

Att röka och dricka alkohol är naturligtvis något som man bör undvika men de (bm, läkare mfl) säger ju att man ska leva som vanligt tills man får ett plus så jag tycker inte att det var något fel i att ha lite skoj sådär :) Hoppas såklart att det är ett litet frö där inne och på dina symtom låter det ju som att det kan vara det.

Ska du testa imorgon bitti?
    Det är så SPÄNNANDE att se hur det går för er alla. :)
  • Skyrocket
    Acire94 skrev 2016-06-12 18:17:58 följande:

Hej på er!
    Jag har ev aning, inget planerat dock! Vet inte om det är något men för 3 dagar sedan hade jag jätteont i äggstockarna (typ en vecka efter ägglossning) men sen på morgonen var det bara borta! Sen dess har jag mått illa varje dag och haft molvärk.

Jag är på bim-3 och tänkte ta ett test imorgon! Vad tror ni? :)

Är förövrigt snart 22 år och har en 1årig son sen innan!

Å så spännande! Klart du ska testa imorgon, att du kunnat hålla dig till BIM -3 är imponerande! :P Eller kanske bara jag som är jordens mest otåliga, hehe.
  • Skyrocket
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-06-12 19:17:48 följande:
    Fick en extremt liten rosa blödning i morse , så ville verkligen inte köpa ett test idag och få det förväntade resultatet : "Inte gravid " ännu en gång. . Men det har inte kommit nåt mer, förutom rätt kraftiga flytningar, plus att jag känner mig väldigt konstig på nåt sätt! Så jag köper ett test i morgon!
    Det låter onekligen lovande att det bara var lite rosa imorse! Hoppas du får ditt plus imorgon :)
  • Skyrocket
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-06-12 19:33:56 följande:
    Tack snälla! Köper testet i morgon och testar i övermorgon på morgonen, tänkte jag. Då blir det BIM -1! Så då borde det vara pålitligt resultat!
    Åååå! Jag tycker verkligen att det är så himla roligt att följa er alla! :D
  • Skyrocket
    Acire94 skrev 2016-06-12 20:10:57 följande:
    Förra bebisen testade jag tidigare, haha. Men jag är jättespänd! Hoppas verkligen men är orolig att molvärken bara betyder att jag ska få mens snart.. Jag tänkte äta lite brieost idag ifall att jag får plus imorgon för sen vågar jag inte :P Har fått sån dille på brieost de senaste dagarna så får njuta allt jag har :p

När har du bim? :)
    Jag är också jätteorolig för att den här molvärken ska vara en förvarning om mens istället för ett tecken på bebis.. Du gör helt rätt i att äta brie nu! Mumsa i dig :D 

Min BIM är inte förrän 22/6... så en halv evighet bort, känns det som i alla fall. ;)
  • Skyrocket
    Acire94 skrev 2016-06-12 20:49:12 följande:
    Det tråkiga var bara att den inte var god idag :P

Oj, ja det är ju ett tag kvar! Har du väldigt lång cykel eller när hade du ägglossning? :)
    Haha jag tycker allt mer att det låter som att du är gravid. :P

Jag har korta cykler, ca 26 dagar, så hade äl för bara 4-5 dagar sedan därav att jag är helt övertygad om att den här molvärken antingen är inbillning eller förberedelse för mens :(
  • Skyrocket
    Acire94 skrev 2016-06-13 05:56:21 följande:

Jag är gravid!!!!! Har inte kunnat sova på hela natten för att jag var så nervös :p. Shit vad glad jag är! Men denna gången vill jag berätta på något roligt sätt för min man! Något tips? :)

Ååååååå grattis!!!!! så himla roligt!!!
  • Skyrocket
    Januari2016 skrev 2016-06-13 06:03:48 följande:

Äntligen!!!! Vilken lycka! ???? Testet visade gravid!!

Stort grattis!!

Så himla roligt att vi får in en massa plus, önskar er all lycka!
  • Skyrocket
    Applerose skrev 2016-06-13 07:43:56 följande:

Hej! Jag har följt denna tråd och Maj-tråden ett tag. Jag och min man försöker skaffa vårt första barn. Har inte velat skriva innan men idag gjorde jag ett gravtest från testlagret. Hur ska man tolka detta resultat? BIM-2

Grattis alla er andra! Härlig tid framöver.

Tycker det ser ut som ett solklart plus! Grattis!!
Svar på tråden BIM - juni 2016