• Skyrocket

BIM - juni 2016

Tror inte att jag är gravid. Mår sjukt illa idag och är bubblig i magen så jag tror snarare på någon matförgiftning eller liknande. Surt. Jaja BIM om ca en vecka..

• Skyrocket
    bläckfisken skrev 2016-06-13 09:49:35 följande:

Grattis alla ni som redan plussat! Gud vad man går och känner efter hela tiden, önskar jag kunde sluta med det! Ca 1 vecka kvar till bim. Har frossa och känner mig varm i kroppen precis som feberfrossa. Kan ju vara en förkylning på g...

Hoppas inte att det är en förkylning utan en liten bebis som växer där inne. Här är alla symtom samma som matförgiftning minus att jag inte kräkts (än). Håller tummarna för dig!
  • Skyrocket
    bläckfisken skrev 2016-06-13 12:06:24 följande:

Tack så mycket! Hoppas för dig också att du inte åkt på någon matförgiftning. Vi verkar ha bim ungefär samtidigt.

Jag mår mycket bättre nu under eftermiddagen och har petat i mig lite lunch så om det var en matförgiftning verkar den ha gett med sig :)
  • Skyrocket
    Mimmi91 skrev 2016-06-13 19:25:51 följande:

Följt tråden i några veckor nu men inte skrivit tidigare. Vi plussade i lördags, andra försöket BIM -2. Så härlig känsla :)

Stort grattis!! haft några symtom innan du plussade? :)
  • Skyrocket

Kanske är gravid ändå... brösten känns större än vanligt (och maken har också påpekat det) och så ömmar de om man tar i dom, jag har somnat på soffan senaste tre eftermiddagarna, mår illa till och från och har molvärk som kommer och går. Hoppet är det sista som överger människan ;)

• Skyrocket
    Mandypandy90 skrev 2016-06-14 20:02:02 följande:

Åh vad spännande!! Håller tummarna!

Tack! Ska du testa snart eller hur går det för dig? :)
  • Skyrocket
    Mandypandy90 skrev 2016-06-14 20:18:18 följande:

Ska försöka hålla mig till lördag...haha när ska du testa?

Jag ska egentligen också testa på lördag men det kanske kan hända att jag testar innan....Igen... haha.
  • Skyrocket
    Anonym (underverk7) skrev 2016-06-15 21:47:57 följande:

Här är jag och hoppas på turen; är 40 plus och säkert på tok för gammal men har sån oerhörd barnlängtan efter ett missfall i april i år som var helt oplanerat. Nu gör vi ett sista försök på en liten till ,till barnaskaran och lyckas vi blir det nummer 7, fram till jul har vi sagt att vi skall försöka sen får vi nog ge upp det?.; har BIM 27 juni och har precis använt älstickor för första gången- helt förvirrande tycker jag?.; tror i vart fall vi lyckades pricka in början på ÄL och skulle gärna gett det några mystillfällen till men maken reser i jobbet och åkte dumt nog långväga när stickan lyste som starkast, men vi får tro att det är några goda simmare på väg mot ägget?..eller kanske redan där

Tycker konstigt nog när jag känner efter så där himla mycket man gör när man längtar att jag är lite öm i brösten?

Håller tummarna att vi får följas åt i en grupp med ankomst i tidig vår(mars för min del)!!

Å vad härligt med så många barn!! Tycker det ser så himla mysigt ut med en så stor familj önskar er verkligen lycka till med en liten sjua!
  • Skyrocket
    Anonym (underverk7) skrev 2016-06-15 21:59:51 följande:

Stort tack! Oddsen /chansen är tydligen ganska liten när man kommit upp i den aktningsvärda åldern jag har, men försöker man inte blir det ju definitivt inget Vi håller tummarna för oss alla!

Äsch! Ålder är bara en siffra och även om det skulle vara en mindre chans betyder det faktiskt inte att det är det för just er. Ni kanske inte påverkas av åldern på samma sätt som någon annan. ;) får jag fråga hur gamla era barn är? :)
  • Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-16 11:24:53 följande:

Åh okej :) det visste jag inte! Vad fult av dom! Fast jag fattar ju egentligen att man inte ska bryta upp men gör det ändå hehe.

Jag har tagit ett till test nu på morgonen och det är lite starkare än tidigare men jag litar inte riktigt på det men vi får se om det ökar. Och när kvalitén blir så dålig när man lägger in bilder här så tror väl folk man är knäpp åh lägger upp en negativ bild haha. Men tack för dina ord! Då litar jag inte på dom bilderna där jag brutit upp det :)

Jag tycker mig faktiskt kunna ana en skugga i alla fall. Vågar dock inte säga något säkert men det ser helt klart lovande ut!!
  • Skyrocket
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-16 14:56:06 följande:

Nu blev det mer på riktigt. Så lycklig!

Grattis!!!
  • Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-16 19:36:48 följande:

Mörkade ner den, bara för att det är såå dålig kvalité på bilderna när man lägger in :(

Ser tyvärr inget på de där bilderna :( avvakta och ta nya test imorgon eller allra helst om ett par dagar. Håller tummarna!!
  • Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-16 19:45:20 följande:

Det var konstigt för både jag och sambon ser. Tråkigt!

Men om ni ser så lita på det då :)
  • Skyrocket
    Anonym (underverk7) skrev 2016-06-16 20:52:59 följande:

Alldeles ny här undrar jag hur jag svarar ett visst inlägg?.? 

Om du är inne via mobilen så är det de lilla kugghjulet uppe till höger sedan "citera". :)
  • Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-17 07:41:13 följande:

Jag är gravid!!!! :D testet är starkare idag och jag tror att ni borde kunna se strecket också.

Grattis!!!! Undrar som Videungen; vilken dag har du BIM? :)
  • Skyrocket

[quote=76718672][quote-nick]jessimalm skrev 2016-06-17 10:18:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker att det ser positivt ut! Stort grattis! :)

• Skyrocket

BIM -5 eller 6 för mig.. har haft symtom sedan någon dag efter äl. Illamående på em, spända och tunga bröst, trötthet och nu även halsbränna på eftermiddagarna. Negativa test så jag tror att kroppen luras. :(

• Skyrocket
    bläckfisken skrev 2016-06-17 12:15:36 följande:

Låter ju lovande! Men man har ju svårt att lita på kroppens signaler just nu. Jag känner igen mig i halsbrännan på em, igår va den riktigt kraftig kunde knappt lägga mig ner i sängen.

Jag hade också tyckt att det var lovande om inte testen visade envist negativt.. :(

Hjälper det med novalucol?
  • Skyrocket
    bläckfisken skrev 2016-06-17 21:24:39 följande:

När har du bim?

Tisdag eller onsdag så jag veeeet att det egentligen är rätt omöjligt att plussa redan..men ja.. de där negativa testen knäcker mitt hopp..
  • Skyrocket

Testade just och det är tvärnegativt. Så besviken fast jag försökt övertala mig själv att inte hoppas. Bim -4 eller 5 idag.. plussade klart synligt kring den här tiden med båda mina tidigare så det känns rätt hopplöst..

Svar på tråden BIM - juni 2016