BIM - juni 2016
Tror inte att jag är gravid. Mår sjukt illa idag och är bubblig i magen så jag tror snarare på någon matförgiftning eller liknande. Surt. Jaja BIM om ca en vecka..
Tror inte att jag är gravid. Mår sjukt illa idag och är bubblig i magen så jag tror snarare på någon matförgiftning eller liknande. Surt. Jaja BIM om ca en vecka..
Grattis alla ni som redan plussat! Gud vad man går och känner efter hela tiden, önskar jag kunde sluta med det! Ca 1 vecka kvar till bim. Har frossa och känner mig varm i kroppen precis som feberfrossa. Kan ju vara en förkylning på g...
Tack så mycket! Hoppas för dig också att du inte åkt på någon matförgiftning. Vi verkar ha bim ungefär samtidigt.
Följt tråden i några veckor nu men inte skrivit tidigare. Vi plussade i lördags, andra försöket BIM -2. Så härlig känsla :)
Kanske är gravid ändå... brösten känns större än vanligt (och maken har också påpekat det) och så ömmar de om man tar i dom, jag har somnat på soffan senaste tre eftermiddagarna, mår illa till och från och har molvärk som kommer och går. Hoppet är det sista som överger människan ;)
Åh vad spännande!! Håller tummarna!
Ska försöka hålla mig till lördag...haha när ska du testa?
Här är jag och hoppas på turen; är 40 plus och säkert på tok för gammal men har sån oerhörd barnlängtan efter ett missfall i april i år som var helt oplanerat. Nu gör vi ett sista försök på en liten till ,till barnaskaran och lyckas vi blir det nummer 7, fram till jul har vi sagt att vi skall försöka sen får vi nog ge upp det?.; har BIM 27 juni och har precis använt älstickor för första gången- helt förvirrande tycker jag?.; tror i vart fall vi lyckades pricka in början på ÄL och skulle gärna gett det några mystillfällen till men maken reser i jobbet och åkte dumt nog långväga när stickan lyste som starkast, men vi får tro att det är några goda simmare på väg mot ägget?..eller kanske redan där
Tycker konstigt nog när jag känner efter så där himla mycket man gör när man längtar att jag är lite öm i brösten?
Håller tummarna att vi får följas åt i en grupp med ankomst i tidig vår(mars för min del)!!
Stort tack! Oddsen /chansen är tydligen ganska liten när man kommit upp i den aktningsvärda åldern jag har, men försöker man inte blir det ju definitivt inget Vi håller tummarna för oss alla!
Åh okej :) det visste jag inte! Vad fult av dom! Fast jag fattar ju egentligen att man inte ska bryta upp men gör det ändå hehe.
Jag har tagit ett till test nu på morgonen och det är lite starkare än tidigare men jag litar inte riktigt på det men vi får se om det ökar. Och när kvalitén blir så dålig när man lägger in bilder här så tror väl folk man är knäpp åh lägger upp en negativ bild haha. Men tack för dina ord! Då litar jag inte på dom bilderna där jag brutit upp det :)
Nu blev det mer på riktigt. Så lycklig!
Mörkade ner den, bara för att det är såå dålig kvalité på bilderna när man lägger in :(
Det var konstigt för både jag och sambon ser. Tråkigt!
Alldeles ny här undrar jag hur jag svarar ett visst inlägg?.?
Jag är gravid!!!! :D testet är starkare idag och jag tror att ni borde kunna se strecket också.
[quote=76718672][quote-nick]jessimalm skrev 2016-06-17 10:18:35 följande:[/quote-nick][/quote]
Tycker att det ser positivt ut! Stort grattis! :)
BIM -5 eller 6 för mig.. har haft symtom sedan någon dag efter äl. Illamående på em, spända och tunga bröst, trötthet och nu även halsbränna på eftermiddagarna. Negativa test så jag tror att kroppen luras. :(
Låter ju lovande! Men man har ju svårt att lita på kroppens signaler just nu. Jag känner igen mig i halsbrännan på em, igår va den riktigt kraftig kunde knappt lägga mig ner i sängen.
När har du bim?
Testade just och det är tvärnegativt. Så besviken fast jag försökt övertala mig själv att inte hoppas. Bim -4 eller 5 idag.. plussade klart synligt kring den här tiden med båda mina tidigare så det känns rätt hopplöst..