BIM - juni 2016
Min man får prestationsångest vilket resulterar i att han aldrig kommer. Haft sex flera dagarna rad men senaste två så kan han inte komma. Han säger den är tom, vilket den såklar inte är. Blir irriterad för det är liksom nu de gäller, missade förra månaden pga han och även denna månad. Har äl idag och två dagar sen hade "riktigt" sex. Känns som det är detta som gör att jag inte blir gravid, han kan inte komma på de dagarna som gäller. Blivit sjukt arg pga detta även om jag försökt hålla mig men de går inte, vill så gärna bli gravid men hans kropp ska hålla på nu istället. Aaah irriterande!! Försökt allt men i slutändan blir de bara att sluta för de kommer inget.
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Min kille får mer mental prestationsångest eller ja hur ska man förklara... Som att han nästan inte vill, och att han absolut inte vill att jag och min kropp ska bestämma. Han vill men ändå inte om du förstår. Han är nog lite skraj att få första barnet...