Jag hade jättekonstig "mens" förra månaden. Nu i efterhand tror jag kanske att det var missfall.. Eller att ägget blivit befruktat men inte tagit sig. Hade massa symptom långt innan mens och sen hade jag bruna flytningar i en vecka när mensen skulle ha kommit. Brukar dock bara ha mens 3 dagar och alltid rött och inte brunt. Så något hände den månaden. Hoppas det inte är samma som hänt dig! Testa att ta gravtest om några dagar. Vissa plussar ju först några dagar efter att mensen skulle kommit.. Lycka till!
maysus skrev 2016-06-13 10:58:33 följande:
Hej alla!
Hoppar in här oxå. Har inte lyckat läsa igenom hela tråden för den är såååå lång. Men jag har läst lite och blir så glad för er alla som plussat!! Grattis till er :)
Jag sitter här på BIM-2. Om appen jag har stämmer så hade jag ÄL 1/6. Kände av molvärk dagarna före och efter, precis som jag brukar vid ÄL. Hade även ÄL-flytningar som jag brukar ha. Vi sexade på så mycket vi kunde men lyckades inte få till det så mycket som vi ville (jobbar om varandra). Men 2,3 och 4 dagar innan hade vi sex i alla fall.
Vi har mer eller mindre försökt i 1,5 år men först nu gör vi det på "allvar". Tänkte mest att händer det så händer det men nu tyckte vi båda att det tar lite lång tid. Så vi skickade efter ÄL-tester för att kunna ha lite bättre koll men dom kom inte förrän förra veckan och då var ÄL redan förbi.
I alla fall. På ÄL+8 (i torsdags) fick jag lite molvärk under dagen när jag jobbade. På eftermiddagen fick jag en brun, trådig flytning. Och förutom lite molvärk hade jag ont på vänster sida av nedre magen och det gick ner till ljumsken. Kunde inte gå ordentligt på kvällen för det stramade och högg. På fredagen hade jag fortfarande lite molvärk och lite bruna flytningar. Dessa flytningar kom/kommer mest när jag har vart på toa och kissat och det mesta hamnar i pappret. Kommer knappt nåt i trosskydden jag använt.
På lördag morgon vaknade jag och hade riktig mensvärk och tänkte att nu måste ju mensen komma när som helst! När jag får mens i vanliga fall så har jag lite molvärk i ett par dagar med mörkbruna flytningar, och på dag 3 får jag alltid mensvärk på tidig morgon och när jag går upp på toa kommer det rött, klart blod med klumpar. Så det var ju vad jag väntade mig när jag gick upp. Men det kom endast några droppar ljusrött blod och sen återgick det till bruna, vattniga flytningar. Var så säker på att mensen verkligen vart igång så jag satte på binda och gick och la mig igen. Men ingen mens kom. Var nästan inget i bindan efter några timmar så tog och bytte till trosskydd igen. Som det inte heller blev mycket i...
Var ute och åkte bil på kvällen i lördags och blev jätteåksjuk. Fick gå ut och gå sista biten hem.
Igår, söndag, har jag fortsatt få små bruna flytningar som knappt blir nåt i trosskydden. Utan nästan bara på pappret när jag torkat mig.
Vaknade kl 5 imorse och hade riktig äcklig mensvärk. Hade bestämt mig för att göra ett gravtest idag, vilket jag gjorde men det var negativt. Ingen mens har kommit än. Var säker på, på grund av den kraftiga värken, att det skulle mer eller mindre komma en mindre flod. Men nä...
Har sedan några dagar efter ÄL haft molvärk, en ömmande punkt i vänster ljumske, vart hungrig men när jag börjat äta har jag bara ätit lite, känt det som att nåt sitter långt upp i halsen och får svälja ofta, vart väldigt varm, haft feberkänsla, halsbränna, konstigt trött, känt mig väldigt svullen i hela kroppen, brösten har kliat, bröstvårtorna vart spända och styva, "dragit" i brösten, molvärk i svanken, känt smaker och dofter väldigt tydligt och det har pulserat i fiffin. Tycker även att jag springer på toa mer men det kan vara inbillning.
Så idag är det alltså ÄL+12 och BIM-2. Och negativt gravtest.
Suck... Min sambo har vart på utredning under tidigare relation och det visade sig att han ha få och slöa simmare men inget är ju omöjligt. Jag har en dotter sen innan som snart är 11 år. Vill så GÄRNA ha en liten bebis!! Hela min kropp skriker efter det!!
Ska oxå nämna att jag aldrig har haft såna här tunna bruna flytningar förut och då har jag haft mens i 22 år. Som jag skrev innan så har jag haft mörka bruna, ganska tjocka flytningar 2-3 dagar innan mens och sen har det kommit igång på riktigt. Är idag inne på dag 5 med tunna bruna och bara ett par droppar ljusrött blod. Någon mer som upplevt dessa flytningar och vad hände efter det? :)