• Cfmilla

BIM - juni 2016

Zoey90 skrev 2016-05-27 08:29:34 följande:

Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.

Ser absolut positivt ut!!! grattis
  • Cfmilla

Äl + 7 eller +3 lite osäker, för tempen vart lite tokig. Men vi prickade båda så nu är det bara att vänta! Jag gissar på bim 5/6 ...

• Cfmilla
    Zoey90 skrev 2016-05-28 10:48:29 följande:

Jag känner mig rätt dum som lyckas med en gång. Fick aldrig några helt positiva äl-test och hade bara sex 5 gånger på hela månaden (varit sjuka båda två) och ändå tog det sig med en gång. Känns taskigt mot andra som försöker och försöker.

Delar med mig av lite tur till er här :)

Men så ska du absolut inte känna! Njut och var glad! grattis
  • Cfmilla

Grattis

Micki88 skrev 2016-05-29 08:49:29 följande:

Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???

• Cfmilla

Äl +3 och det har stuckit och känts konstigt på samma ställe i tjejmagen till och från ända sedan igår. Så brukar det inte kännas. Har inga ömma bröstvårtor heller, vilket jag brukar ha efter äl... Spännande

• Cfmilla

Jösses jag blir så trött på mig själv! Haha

Jag känner efter minsta lilla, typ hmmm har jag inte lite mensvärk? Vattninga flytningar... Jaha... Jo men jag har nog lite ont i brösten om jag verkligen trycker. Hahaha!!

Det är så långt kvar till bim! Puuuuuh

• Cfmilla
    columbus skrev 2016-05-30 10:17:36 följande:

Jag är exakt likadan. Känner efter hur mycket som helst, dock inga symptom än men är å andra sidan bara på ÄL +5. Vilken dag är du på? :)

Jag är på äl+4 idag...
  • Cfmilla
    columbus skrev 2016-05-30 13:40:07 följande:

Hoppas vi båda börjar känna av lite symptom snart då! :)

Jag inbillar mig att jag kände en hel del i tjejmagen under 24h stack och gjorde ont på vänster sida. Det var ju bara äl2 och 3 så jag inbillar väl mig massor. Trodde jag behövde gå på toa eller något, men icke. Men det jag känner är ju, vattniga flytningar och INGA onda bröstvårtor. Hoppas hoppas detta är turmånaden!! Hur länge hade ni försökt?
  • Cfmilla
    columbus skrev 2016-05-30 14:50:14 följande:

Ja det är verkligen svårt att veta om man inbillar sig eller inte. Det här är vårt första försök på första barnet så jag borde såklart inte ha några förväntningar alls, men självklart hoppas man ju ändå! Dock har jag ingen aning om jag brukar känna nånting mellan ÄL och mens vanligtvis, har ju liksom aldrig "behövt" reflektera över det.

Har kort lutealfas också så även om BIM är på söndag lär jag behöva vänta ett tag innan jag kan se något. BIM för mig innebär "bara" ÄL +11.

Vilket försök är ni på? Och när har du BIM?

Ah okej, ja det tar ju ett tag innan man hinner lära känna kroppen. Vi har försökt sedan oktober. Fick ett tidigt mf i februari. Jag har bim 7-8/6 lite osäker för min cykel är inte konsekvent. Det tar väl oftast 7-8 gånger för de flesta så teoretiskt borde det vara dags nu
  • Cfmilla
    Verro skrev 2016-05-31 09:20:18 följande:

JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!

Men grattis
Svar på tråden BIM - juni 2016