• Cfmilla

BIM - juni 2016

Tiiffany skrev 2016-06-01 09:29:14 följande:

Jag vet inte om jag använder termometern rätt, ibland får jag 34 grader ibland 35... Ska man lägga på tungan eller under? 

Under
  • Cfmilla
    columbus skrev 2016-06-01 11:12:35 följande:

ÄL +7 idag och fortfarande inte ett uns av symptom. Hoppas verkligen det kommer! BIM på söndag dock men magkänslan säger att det inte gick vägen..

Samma här... Känner inget alls, inte ens de jag brukar efter äl... Så de blir nog en semesterbebis ist.
  • Cfmilla
    mrsbygg skrev 2016-06-01 19:58:48 följande:

Här går jag och är konstant hungrig! Äter konstant..

Kissnödig heeeela tiden, har "växtvärk/hugg/nyp" i livmodern/äggstockarna.

Och tröttheten, jisses inte å leka med! Somnade nästan på jobbet idag ????

Någon provat detta testet någon gång förresten? Tänkte om man skulle köpa ett å prova, se om det kanske vill ge en ett positivt besked hehe...

www.kronansapotek.se/kronans/sv/Alla-produkter/PREDICTOR-Predictor-Early-1-ST/p/762416

Jag tycker att dom är bra!
  • Cfmilla

Rätt lustigt ändå, jag är helt säker på att jag inte är gravid. Andra gånger har jag ändå haft mina funderingar. Nu - nej. Jag tror helt enkelt att jag är för stressad. Snart sommarlov (är lärare) och är mer inställd på att det blir ett "semesterbarn" jag ska inte tempa mer efter denna cykeln heller eftersom jag nu vet när min äl är. Tror det kan hjälpa med. Skönt ändå. Ska nog ta en sommar paus från ff också om jag kan... För sjutton va svårt det är! Haha

• Cfmilla
    mrsbygg skrev 2016-06-02 11:15:39 följande:

BIM-0-2, va tror vi?

Ser positivt ut!!!
  • Cfmilla

Äl+9 idag. Tyckte jag hade en lite suspekt flytning igår kväll när jag torkade mig men jag kom att tänka på det för sent (hann ju inte "studera den" haha) ... Iaf imorgon är det vår förlovningsdag och tänkte testa då. Haft lite mensvärk (bim på tisd, så förtidigt för mens än) så hoppas det tyder på något gott!!

• Cfmilla
    Karitziana skrev 2016-06-06 10:01:30 följande:

Nu fick jag precis lite röda blödningar :( 1 dag efter BIM. Åh jag som trodde det tagit sig den här gången. Det konstiga är att min temp fortfarande ligger högt och stabilt sedan ÄL :(

Det är inte ovanligt med en liten blödning precis vid bim även om man är gravid. Tagit ett test?
  • Cfmilla

Äl+11 fick lite blod på pappret efter sex, antar att det är mens på g... Störigt att min lutefas tycks bli kortare och kortare... :-/ när blir det vår tur???

• Cfmilla
    copycat skrev 2016-06-07 06:51:01 följande:

Nä hörrni, imorse var testet blankt och mensen kom också. Triiiiiist. Hann verkligen hoppas. Nästa BIM blir 1 juli. Lycka till alla andra!

Så trist! Inväntar min idag med, så juli blir vår månad istället
  • Cfmilla
    Milie skrev 2016-06-07 08:31:49 följande:

Hur kort brukar du ha? Annars brukar ju små blödningar vid ÄL+8-10 kunna vara nidblödningar.

Ja det skulle det kanske kunna vara, detta var på äl+11 brukar ha iaf 12-13 dagar. Har inte kommit något mer, men tempen var låg i morse. får se hur det utvecklar sig de närmsta dagarna!
  • Cfmilla

Bim idag, ingen mens inatt och en tempökning från igår. Trodde spottings innebar att mensen var på g, men kanske inte... Bara äl+13 idag så mensen kan fortfarande dyka upp imorgon..

• Cfmilla
    DevilsDaughter skrev 2016-06-08 08:19:03 följande:

Spännande med alla som väntar bim i dagarna!

Jag beställde ju test igår som troligtvis kommer idag. Tänkte igår att jag ska testa torsdag morgon, äl +8 el 9 då.

Men på något sätt har jag lyckats inbilla mig att jag är gravid trots att alla symtom tyder på att det är mensen som närmar sig och inget annat.

Vet inte om jag vill göra ett test imorgon som med största sannolikhet kommer att visa negativt då jag har en extra jobbig arbetsdag på torsdag där jag behöver vara fokuserad.

Sen är det ju redan bim fre/lör och då borde jag ju gansks snart upptäcka om mensen kommer el ej eller känna av att den är på g..

Jag är en föredetta testnarkoman men jag hatar verkligen negativa test, kan vända och vrida på dem tills de blir positiva i mitt huvud haha.

Dock var det ju inte planerat till denna månaden men säg det till min barnlängtan!!

Hahaha fan va skönt att höra att det finns fler. Jag är likadan, kan testa inabsurdum och kan få ögonen att se ett streck! Haha... Bim idag, får se om jag testar i morgon?
  • Cfmilla
    DevilsDaughter skrev 2016-06-08 09:07:06 följande:

cfmilla: haha.. ja man kan bli knäpp för mindre! har du lyckats att hålla dig ifrån att testa? Har du några symtom?

Nej klart jag inte lyckats hålla mig, har givetvis testat!! Men vart negativt. Som sagt bim idag dock men ingen mens, hade en tempdipp och spottings så jag funderar på om mensen är på g men idag gick tempen upp så kanske att ägget har fäst sent?

Ska ge det någon dag och se om den kommer, annars blir det test på fredag tror jag. Jag känner typ inget alls, brukar ha ont i brösten det har jag inte. Men det senaste dagarna har jag haft lite av en diffus värk i ljumskarna. Time Will tell... Hur länge har ni försökt?
  • Cfmilla

Där satte mensen igång på bim, så tack för mig. Nu tar jag sommarlov från allt!

Svar på tråden BIM - juni 2016