BIM - juni 2016
Jag vet inte om jag använder termometern rätt, ibland får jag 34 grader ibland 35... Ska man lägga på tungan eller under?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag vet inte om jag använder termometern rätt, ibland får jag 34 grader ibland 35... Ska man lägga på tungan eller under?
ÄL +7 idag och fortfarande inte ett uns av symptom. Hoppas verkligen det kommer! BIM på söndag dock men magkänslan säger att det inte gick vägen..
Här går jag och är konstant hungrig! Äter konstant..
Kissnödig heeeela tiden, har "växtvärk/hugg/nyp" i livmodern/äggstockarna.
Och tröttheten, jisses inte å leka med! Somnade nästan på jobbet idag ????
Någon provat detta testet någon gång förresten? Tänkte om man skulle köpa ett å prova, se om det kanske vill ge en ett positivt besked hehe...
www.kronansapotek.se/kronans/sv/Alla-produkter/PREDICTOR-Predictor-Early-1-ST/p/762416
Rätt lustigt ändå, jag är helt säker på att jag inte är gravid. Andra gånger har jag ändå haft mina funderingar. Nu - nej. Jag tror helt enkelt att jag är för stressad. Snart sommarlov (är lärare) och är mer inställd på att det blir ett "semesterbarn" jag ska inte tempa mer efter denna cykeln heller eftersom jag nu vet när min äl är. Tror det kan hjälpa med. Skönt ändå. Ska nog ta en sommar paus från ff också om jag kan... För sjutton va svårt det är! Haha
BIM-0-2, va tror vi?
Äl+9 idag. Tyckte jag hade en lite suspekt flytning igår kväll när jag torkade mig men jag kom att tänka på det för sent (hann ju inte "studera den" haha) ... Iaf imorgon är det vår förlovningsdag och tänkte testa då. Haft lite mensvärk (bim på tisd, så förtidigt för mens än) så hoppas det tyder på något gott!!
Nu fick jag precis lite röda blödningar :( 1 dag efter BIM. Åh jag som trodde det tagit sig den här gången. Det konstiga är att min temp fortfarande ligger högt och stabilt sedan ÄL :(
Äl+11 fick lite blod på pappret efter sex, antar att det är mens på g... Störigt att min lutefas tycks bli kortare och kortare... :-/ när blir det vår tur???
Nä hörrni, imorse var testet blankt och mensen kom också. Triiiiiist. Hann verkligen hoppas. Nästa BIM blir 1 juli. Lycka till alla andra!
Hur kort brukar du ha? Annars brukar ju små blödningar vid ÄL+8-10 kunna vara nidblödningar.
Bim idag, ingen mens inatt och en tempökning från igår. Trodde spottings innebar att mensen var på g, men kanske inte... Bara äl+13 idag så mensen kan fortfarande dyka upp imorgon..
Spännande med alla som väntar bim i dagarna!
Jag beställde ju test igår som troligtvis kommer idag. Tänkte igår att jag ska testa torsdag morgon, äl +8 el 9 då.
Men på något sätt har jag lyckats inbilla mig att jag är gravid trots att alla symtom tyder på att det är mensen som närmar sig och inget annat.
Vet inte om jag vill göra ett test imorgon som med största sannolikhet kommer att visa negativt då jag har en extra jobbig arbetsdag på torsdag där jag behöver vara fokuserad.
Sen är det ju redan bim fre/lör och då borde jag ju gansks snart upptäcka om mensen kommer el ej eller känna av att den är på g..
Jag är en föredetta testnarkoman men jag hatar verkligen negativa test, kan vända och vrida på dem tills de blir positiva i mitt huvud haha.
Dock var det ju inte planerat till denna månaden men säg det till min barnlängtan!!
cfmilla: haha.. ja man kan bli knäpp för mindre! har du lyckats att hålla dig ifrån att testa? Har du några symtom?
Där satte mensen igång på bim, så tack för mig. Nu tar jag sommarlov från allt!