Inlägg från: aprilhimlen95 |Visa alla inlägg
  • aprilhimlen95

BIM - juni 2016

Tog detta från testlagret idag. Äl+11. Bilden är tagen inom testtiden. Vad tror ni? Ser ni något? Tidigare erfarenhet av testlagrets?

• aprilhimlen95
    Pennie22 skrev 2016-06-14 11:32:52 följande:

Jag ser ett svagt streck på vänster sida.. :) har inga erfarenheter av de testen dock.

Det är ju svårt att få med på bild tyvärr. Jag ser ju två streck. Men vet inte hur pålitliga dessa tester är
  • aprilhimlen95
    Tiiffany skrev 2016-06-14 11:41:09 följande:

Jag ser ett svagt plus, grattis :) 

Kan det stämma? Har du några erfarenheter av testlagrets? Kan inte tro det
  • aprilhimlen95

Testade ett svagt positivt gravtest från testlagret idag. Är på bim-3. Men litar inte riktigt på testet. Vågar inte tro att jag är gravid än. Har några stickor kvar men tänkte köpa ett på apoteket i helgen. vilket rekomenderar ni?

• aprilhimlen95

Fått lika svaga test två dagar. Syms ett streck men väldigt svagt. Har börjat tro på att jag är gravid nu faktiskt. Ska testa med clearblue så kanske jag kan få ett riktigt plus och förstå det hela!

• aprilhimlen95
    Deni81 skrev 2016-06-15 12:13:59 följande:

Måste man vänta 4 timmar innan man testar, ifall man inte använder morgonurin? Minns inte när jag kissade sist

BIM+2 (ifall inte cykellängden ändrat sig igen).

Det jag fick pos nu tog jag 2,5 tim efter jag kissat imorse :) och det blev ju pos
  • aprilhimlen95
    Tiiffany skrev 2016-06-16 12:42:02 följande:

Jag är också på bim -6 och känner absolut ingenting :( 

Ge inte upp än! Plussade igår på bim-2 och hade inga symptom alls förutom liiite öm i ena bröstet typ...
  • aprilhimlen95

Hoppas det går bra för er alla. Slutade kika in här när jag plussade och gick in i min glädjebubbla. Själv har jag fått missfall precis. Började blöda igår och fick "inte gravid" på cb digital idag. Naturens gång säger dem. Men det känns piss och hemskt jobbigt. Tårarna bara rinner.

• aprilhimlen95
    Grönablad skrev 2016-06-23 07:49:50 följande:

Neeej vad tråkigt! Beklagar verkligen. Ta hand om dig!

Jag gör mitt bästa. Känner mig larvig som är så ledsen när jag bara va i v6. Men det måste man väl få vara. Bara vänta ut detta och försöka igen. Hoppas det går bättre nästa gång.
  • aprilhimlen95

Tack för alla era svar. Ni är underbara <3 Hoppas blödningen ska sluta snart bara. Går runt här hemma mellan soffa och toalett.

Svar på tråden BIM - juni 2016