BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Har bf på lördag och har ju varit ganska säker på att hon skulle vilja komma innan men hoppet för det börjar dala. Haha.
Var hos bm igår o har ny tid på tisdag. Är nästan säker på att vi får gå dit då också. :/
Börjar ställa in mig på igångsättning 5/3. ;)
Var risig i magen förra veckan o tänkte att det var en förberedelse då med uppenbarligen inte. :)
Men än så länge är det långt kvar till mars! Vi får hålla hoppet uppe ett tag till :)
(Jag har inte funderat på igångsättning överhuvudtaget, vet inte alls hur rutinerna är om man går över...)
Aj aj
Jo, det brukar bli åka av när de tar hinnorna. Med sonen tog det 40 minuter från att de lade skalpelektrod (och då spräckte hinnorna tillika) vid 5cm till att sonen är född. Hoppas du fått din bebis nu <3
Det gick lite för långsamt, så det hela slutade med kejsarsnitt då plutten blev stressad o jag dessutom fått feber. Men vi mår båda bra.
Grattis!
Det gick lite för långsamt, så det hela slutade med kejsarsnitt då plutten blev stressad o jag dessutom fått feber. Men vi mår båda bra.
Grattis! Så skönt att det gick bra ändå, tänk vilken tur att kejsarsnitt finns som alternativ när de små måste ut fort! Hoppas du återhämtar dig bra
Grattis! Så skönt att det gick bra ändå, tänk vilken tur att kejsarsnitt finns som alternativ när de små måste ut fort! Hoppas du återhämtar dig bra
v39+0 idag och ingen bebis än... Precis varit på nästsista besöket hos bm, fick en ny tid nästa fredag och då kommer hon skriva en remiss för att diskutera igångsättning?!
Jag har inte haft en tanke på igångsättning och vill absolut inte. Visst ev igångsättning blir isåfall först om tre veckor och det är väl tusan om det inte kommit igång av sig självt innan dess, men har börjat förlora hoppet.
v39+0 idag och ingen bebis än... Precis varit på nästsista besöket hos bm, fick en ny tid nästa fredag och då kommer hon skriva en remiss för att diskutera igångsättning?!
Jag har inte haft en tanke på igångsättning och vill absolut inte. Visst ev igångsättning blir isåfall först om tre veckor och det är väl tusan om det inte kommit igång av sig självt innan dess, men har börjat förlora hoppet.