BF Februari 2017
Emm84
Hoppas att det bara är växtvärk. Är lite rädd för ett mf igen. :
Emm84
Hoppas att det bara är växtvärk. Är lite rädd för ett mf igen. :
Hej :) imorses plussade jag :) och jag är gärna med här och i er Facebook grupp hur gör man?
Hej :) plussade idag efter 5 månaders försök. Är så himla glad, känslosam och rädd på samma gång. Första barnet, det här ska bli så spännande!
Hej tjejer! Nu är det äntligen min tur att få hoppa in här :) Plussade idag på bim och kan inte förstå att det är sant! Första barnet och det har tagit nästan ett år innan vi till slut fick vårt plus. Vi är 22 och 27 år gamla, gifter oss nästa lördag och har inte en aning hur jag ska bortförklara att jag inte dricker.. Några förslag? :)
Hejsan! Idag har jag äntligen också plussat! Är 30 år (31 i sommar) och det är första barnet. Så konstigt det känns att skriva det, jag tror inte riktigt att jsg hsr förstått det än!
Hej! Jag blir 31 i år och min man är 34. Vi har två barn på 8 och 5 år. Jag har plussat idag på BIM -1. Beräknat förlossningsdatum 10 februari 2017 om allt går väl :)
Vill gärna vara med här lite :)
Hej, sitter och väntar på om jag får joina eller inte. Fick missfall i april som skulle varit en december knott. Nu hoppas jag att jag får vara med snart. Hade ägglossning i måndags och sedan 2 nätter tillbaka vaknade mina sjuka drömmar till liv igen efter att vilat ett bra tag. I natt drömde jag att jag kämpade att ladda diskmaskinen hela natten å den var full av konstiga, färglada plastsaker (vi äger knappt något i plast) natten innan det drömde jag att jag letade efter min bil konstant å att jag hade mens men jag tappade bort bindan å satte mig ner i drömmen å när jag reste mig var där en blodfläck med ett ytte pytte litet handavtryck i blodfläcken... idag upptäckte jag en brun röd blödning i trosorna, stor som en femkrona å Inget mer, inga spår på pappret eller någonting. Förra graviditeten hände det inte å mens om 11 dagar. Riktigt förbryllad men lärt mig efter ett halvår av besvikelse att jag inte ska läsa in för mycket i vad som händer, sker det så sker det. Sorry för långt inlägg å äckliga detaljer...
Mitt å sambons första om det nu tog sig :)
Grattis alla till era plus å får jag joina blir det bf 20/2
Grattis till er andra som också plussat :) Supernyfiken på hur ni redan vet bf? Vill också! Ska på inskrivning i slutet av juni och antar att det är då vi får veta.
Hej är ny här har bf 4/2 enligt uträkning:)