1900920802 skrev 2016-06-08 10:25:15 följande:
Haha va skönt att nån känner lika! ;) vad sjukt, jag har också vul bokat 20 juni. Absolut, så länge man inte blöder borde de vara lugnt! :) . Fick ett tidigt vul pga att jag haft problem med väldigt tidiga missfall under dehär året! Så för att jag ska överhuvudtaget tro på att jag är gravid så lär jag få höra de från en läkare. Även därför jag är så test beroende och testar mig fortfarande med nån dag emellan för å se så testerna ökar. Ja absolut ska man sluta testa direkt , jag blir dock lugn av att testa mig istället. Jag tog dock mitt sista gravtest jag hade hemma idag, och de såg ut såhär.
Blir v 5+5 idag. De är väl tillräckligt starkt? Ska försöka å inte köpa mera nu :)
(blev mkt text nu såg jag)
Kul vi har samma dag. Men på mig gör de UL på magen och inte VUL, är ju i v 7+5 då så har man bara tillräckligt med kiss i blåsan så kan de göra från magen.
Jag har bokat privat för jag vill se så det verkligen finns nåt som utvecklas som det ska och inte gå i många veckor och tro allt är bra. Hade ett tidigt mf i början på mars...
Du kan nog vara lugn med ditt testande, går nog inte få starkare. Enda är väl digitala som isf ska visa 3+ nu. Men jag kommer iaf inte ta nåt sånt, nu väntar jag på UL istället, bara 12 dgr kvar.