Bim Juli 2016
Hej!
Hoppar in från juni gruppen. Fick min mens idag som en klocka
Hej!
Hoppar in från juni gruppen. Fick min mens idag som en klocka
Sophiahemmet har semesterstängt fram till Augusti så det blir ingen insemination i juli, Vi får försöka själva denna månad
Tiffany: Vad motigt när ni kanske inte var inställda på det :(
Tiffany: Ok, skönt att ha backups iaf, kanske tar bort pressen lite från er nu när ni försöker själva.
Har någon erfarenhet av hallonbladste?
TiffanY. Japp, i vilket syfte? Jag drack det för att få igång förlossningen.
Har börjat äta hälsosammare, samt börjat köra lite fertilitetsyoga hemma. Ägglossning denna vecka, förmodligen fredag. Hoppas!!!!!
ÄL+11 idag, gjorde ett till test eftersom jag fått springa och kissa hela natten. Tokblankt igen. Känner mig riktigt deppig nu. Känner att tiden rinner ifrån mig, att jag aldrig kommer få se ett plus på stickan. Har liksom gett upp. Hatar min kropp, hatar mitt liv, hatar min sambo som inte vill satsa på det här helhjärtat och kunna prata om det ens. Den enda jag har att prata med är min syster som plussade efter 2 ggr (5:e barnet) när de bara skulle försöka på skoj. Hon förstår ju inte hur det är att kämpa månad in och månad ut i 1,5 år. Att aldrig ha fått bära ett barn i sin kropp, inte någonsin få känna kärleken till ett barn när man längtar så. Jag har helt tappat hoppet nu. Suck. Det vänder snart igen, men idag vill jag helst hoppa framför ett tåg.
Åt letrozol från dag 5-9 i min cykel. Enligt min app så skulle jag få ägglossning idag. Har haft små små känningar men stickan ger ingen smile gubbe! Undrar när ägglossningen kommer.. Har alltid regelbunden.
2 tidigare månaderna så har jag inför insemination framkallat ägglossning själv med letrozol + spruta, Men denna månad har de semester stängt och vi försöker själva.
Jag skulle haft ägglossning i fredags men ingen smile gubbe på testet! Har testat sedan mensen tog slut men ingen smile alls!! Kan det bero på att jag ätit letrozol i 5 dagar? Den ska ju stimulera äggblåsorna. Detta har aldrig hänt förr :O