-
Jag körde dem stickorna denna månad. Fick aldrig någon smile, konstigt! Har aldrig haft en månad utal ägglossning. Denna månad körde jag även Letrozol som ska stimulera äggblåsorna. Jag kände när blåsorna höll på växa, men ingen smile alls denna månad. Fattar inte varför?Milli_1 skrev 2016-07-12 09:31:29 följande:Jag bytte till vanliga cb digital. Problemet är att de kan vara lite känsligare så jag testade eftermiddagar i stället. Har du fått en fast smiley så kan man inte fortsätta testa. Så här såg det ut denna månad f mig
-
Anonym (L) skrev 2016-07-12 12:35:06 följande:Håller tummarna för dig. Har BIM i morgon eller på torsdag. Detta är vårt försök 11 (dock ett missfall under denna tid) så jag förstår frustrationen. Tar det sig inte nu så ska jag ringa gyn nästa vecka
Hej!
Vi är också på försök 11 och har ett missfall under denna tid. Efter hur många månader plussade ni?
-
Snäckan26 skrev 2016-07-12 15:00:45 följande:
Tjejer nu behöver jag er hjälp . Jag har testat med älstickor 1 vecka , igår fick jag ett svagt streck och tänkte yes nu kanske det är på gång. Testade strax igen och nu är det knappt ett streck ! Hur fasen är det möjligt , kan kroppen luras sådär eller hade jag supersnabb ägglossning på 1 dag fast utan fullt utslag på stickan ? Är så jävla besviken. Vi står förvisso i kö till sjukvården för att ev få pergotime men det är ju i höst och känns så jävla långt borta . Jag ska för säkerhets skull testa senare när jag har hållit mig längre men det känns ju kört redan nu . .
Det hände mig med denna månad. Jag åt Letrozol för att stimulera äggblåsorna (har inte problem med egen ägglossning), och jag kände hur dem växte. Ändå fick jag ingen smile gubbe på digitala testet denna månad :o
Men vi har haft sex varannan dag för att gardera oss!
-
vad står B för?
-
Lägger någon in mig i listan? (:
Blir 24år, F11, B1 -
Bim m 22/7
-
Plussat :)
4/7 Josnons, Bim, Bf 15 mars
4/7 corran, ÄL +9, Bf 17 mars -
Jag ser ett svagt streck (:
Prova imorgon igen
-
Har någon som försökt länge testat progestronkräm?
-
Då är jag nog den ända som kan hålla mig varje månad. Jag tänker såhär, känner jag inget konstigt med kroppen så finns det inget helt enkelt
-
Efter mitt missfall i november så fick jag inför varje mens en konstig pulserande smärta långt ner på vänster sida som börjar 3 dagar innan mens och försvinner vid mensdag 3. Igår började det kraftigt och jag försökte känna efter varifrån det kommer. Jag kände som en liten knöl långt ner på vänster sida. Undrar ifall dem missat något, börjar bli orolig
:/ Dem gjorde en vaginal operation på mig och kunde inte hitta något som dem behöver ta bort. Undra om en titthålsoperation hade kunnat visa annat. -
Mensen kom idag. Hoppar över till augusti tråden
-
Jag är på cykeldag 6 idag och har igår kväll klickat hem ägglossningstest till fertilitetsmonitor. Vilken dag i cykeln ska man börja testa? Den borde komma denna vecka. Är det för sent?
-
Kan man hitta den info någonstans?hoppfullsnart40 skrev 2016-07-27 12:52:34 följande:Tror man ska starta senast CD 4.
-
Jaha vad tråkigt :( men ska köra med monitor iaf så fort stickorna kommer för att mäta hormon. Har aldrig kännt ägglossning tidigare än dag 12-16hoppfullsnart40 skrev 2016-07-27 14:59:02 följande:se.clearblue.com/sites/default/files/local_pictures/se/leaflet/advanced-fertilitetsmonitor_instruktioner.pdf