• corran

Bim Juli 2016

ungmamma16 skrev 2016-07-05 06:47:59 följande:

Jag är graviiiid!! Plussade på BIM -3! Var helt neg på BIM -4 :D

Grattis :D
  • corran
    copycat skrev 2016-07-05 07:44:22 följande:

Visst fan är det väl ett streck idag också?! ÄL+11. Fortfarande svagt, undra när man kan testa cb digital veckoindikator. När jag gjorde det med dottern ÄL+14 fick jag "gravid 2-3"..hmm...vet inte riktigt vad jag ska tro, kan jag verkligen fått ett plus?!

Vågar mig på ett grattis :D

är också sugen på ett digitalt.. men vet inte om det kommer visa något åå det än
  • corran
    Lägtarså skrev 2016-07-05 08:40:10 följande:

Vad tror ni om detta? Bim -4

Ser något iaf :) håller tummarna :D
  • corran
    Monsan skrev 2016-07-05 08:55:39 följande:

Hur går det för dig? Vågat dig på ett test nu på morgonen.. :)

Fick ju plus igårkväll med ett testa tidigt test. Kanske ska ge mig på ett digitalt ikväll med veckoindikator. Vill ha svart på vitt, helst NU :P
  • corran

Fick ju plus igårkväll med ett testa tidigt test. Kanske ska ge mig på ett digitalt ikväll med veckoindikator. Vill ha svart på vitt, helst NU :P
  • corran

• corran

Det finns ju 2 olika rfsu stickor. En röd förpackning och en lila.

Den lila är testa tidigt och den röda visar mycket senare än de flesta andra test.

Jag fick tokstarkt med cb på bim förra graviditeten och samtisigt visa rfsu röd nästan blankt. Konstigt det där... :/

• corran
    Monsan skrev 2016-07-05 11:00:04 följande:

Haha, okej, jag som missuppfattade och trodde du skulle testa imorse oxå... :).. när har du bim?

9e :) på lördag
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 12:45:09 följande:

Nytagna. Vet ju att cb inte brukar va så pålitligt, men nu hade jag ett hemma... syns mer och tydligare irl än på bild.

Jag ser något svagt :)

Håller med om att bilderna blor sämst här inne.. syns knappt på mina bilder heller fastän det syns jötte brs irl.
Svar på tråden Bim Juli 2016