• corran

Bim Juli 2016

copycat skrev 2016-07-05 19:38:45 följande:

Men ÅÅHHH!!!!:):):) vad underbart! Stort stort grattis!:)

Tack! :*
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 19:55:16 följande:

Vad roligt corran: Ingen tvekan längre!

Grattis till alla plus!!!

EL: Tycker absolut att du kan testa nu!! Nu borde det synas om du är gravid!

Jag testade negativt nu ikväll med två olika tester efter att ha hållit mig 5+ timmar och inte druckit eller ätit.. Så nu är jag helt inställd på mens imorgon. Trodde ett tag där att jag kanske var gravid, men inte inte nu längre. Kommer nog inte ens testa imorgon för nu är jag så trött på test, helt ärligt så tror jag faktiskt inte att jag kommer vilja testa..

Min man sa nu att vi nog borde hoppa över nästa försök då jag, om jag blir gravid, kommer att vara i v 7 när vi åker utomlands, typ då det absolut värsta illamåendet är. Bara ni kan veta hur det känns att hoppa över ett helt försök sådär . Då känns det liksom extra mycket att det (med största sannolikhet) inte blev något denna gången.

Förstår din besvikelse och att det känns hopplöst nu. Men tänk på att du är bara på äl+9, så tidigt är det inte vanligt att plussa. (Om man inte har ett testa tidigt test då).
  • corran
    mamalolo skrev 2016-07-05 20:47:52 följande:

Stort grattis! Har du haft några känningar?

Tack <3

Äl + 8 så hade jag en del molande på kvällen, tror att det va ägget som fäste då.

Plussade med ett testa tidigt test igårkväll på äl + 9, sent igårkväll hade jag en svidande känsla i magen. Det liksom ilade och stack vid livmodern.

Idag på äl + 10 har jag haft väldigt mycket halsbränna och lite molande/hugg ibland. Annars känner jag inte så mycket. Men är ju så väldigt tidigt än.
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 21:02:13 följande:

corran: Fast eftersom jag har BIM imorgon så hade jag nog behövt ha det där plusset nu :/ Imorse testade jag med ett testa tidigt..

Men tror inte der funkar så att om du har bim redan på äl +10 så fäster dina ägg automatiskt snabbare. Äggen tar lika lång tid på sig att dela sig klart för stt kunna fästa och dey skrr ju oftast på äl +7-9 vad jah flrstått oavsett hur många dagar man har mellan äl-mens. Mina ägg fäster runt +8. Slutsats dragen efter pos test och nidblödning i tidare gravsiiter)

Om du förstår mitt flum? :)
  • corran
    Loppalisa skrev 2016-07-06 07:23:35 följande:

Ni hade rätt! :D 

Tog ett digitalt i morse som är positivt. Kan inte riktigt förstå det än.

Grattis till alla andra som plussat hittills och jag håller tummarna för alla er andra som väntar! 

Grattis :D
  • corran
    copycat skrev 2016-07-06 08:10:42 följande:

Vet att man inte ska avläsa efter men står ju här och stirrar....så här efter ytterligare nån minut...bilderna blir ju inte super..

Men :( tycker inte heller att det ser ut som spök. Bilderna du har lagt upp så tycker jag det ser rosa ut?
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-06 09:13:37 följande:

bääbis: Tycker också att de är bra, använde de förr. Vet du hur länge stickorna är giltiga efter att testet är utfört? Jag köpte från gravidkollen denna gången för de va lite billigare, men giltighetstiden var bara 5 minuter och det tycker jag är lite för lite. Räcker att något av barnen ropar och man behöver gå ifrån och hjälpa med ngt så är testet ogiltigt sen.

Vilken dryg väntan det blir idag på mensen. Så länge den inte har kommit så kan man ju inte låta bli å tänka tänk om, men så brukar jag oftast få den på em/kväll... Lite grann i bakhuvudet sådär funderar jag på att köpa ett testa tidigt 10mlu.. Det borde ju verkligen visa nu om det är ngt. ÄL+10 idag. Men borde ju egentligen testa ett sådant med morgonurin då.. Men eftersom mensen ska komma idag och antagligen kommer idag så känns det såå onödigt att köpa ännu ett test till! Precis som om man kunde hindra mensen från att komma liksom!

Håller tummarna sålänge inte mensen dykt upp!
  • corran
    copycat skrev 2016-07-06 09:09:28 följande:

Nä och spök 3 dagar i rad känns inte schysst:/ kan inte annat göra än invänta mens eller testa om nån dag igen. Nu har det ju gått en timme men Jagger ju till toan var 10e minut och tittar, strecket är ju verkligen där. Klart att det också har ökat eftersom tiden går (och den ökningen gäller väl inte) men det är SÅ frustrerande!

Du ska inte köpa ett sånt där testa tidigt då?
  • corran
    copycat skrev 2016-07-06 09:36:32 följande:

Njae, det ösregnar ute, inte så sugen på att dra ut två-åringen i regnet;) plus att med henne testade jag ju positivt med de stickor jag har nu (billigatester.se) på ÄL +14. Kanske avvaktar till fredag. Fast.....lär ju testa imorrn igen om inte mensen kommit :/

Tror att du är gravid ändå. Du borde intr få flera positvia test annars.

Svaga men helt klsrt positiva i mina ögon :)

Hoppas du får en fin stegring snart
Svar på tråden Bim Juli 2016