Bim Juli 2016
Hoppas att tiden går fort till 24-25 :) Har oxå bim då.
Ska försöka låta bli att testa innan bim den här månaden. Men de är väldigt svårt :)
Vilket försök är ni på???
Hoppas att tiden går fort till 24-25 :) Har oxå bim då.
Ska försöka låta bli att testa innan bim den här månaden. Men de är väldigt svårt :)
Vilket försök är ni på???
Ni som har blivit gravida nyss har ni känt molvärken varje dag mer eller mindre eller inte känt något?
Jag går efter symptom och har haft kraftig molvärk i flera dagar men nu det bara drar i magen då och då. Är så rädd att jag kommer inte känna något när jag vet att det finns nåt i mage nu.
Jag plussade i lördags! Jag trodde det var mensvärk men förstår nu att det var molvärk som kom på BIM-2 och fortsätter o gno, är på BIM+2 idag. Molvärk o lite illamående.
Iih!!! BIM på onsdag! Har haft mensvärk/älvärk igår o idag morse men ingen mens ännu! Tempen steg ytterligare idag också! Spännande :D brukar få mensvärk samtidigt som mensen vanligtvis. Är på äl+12 nu!
Så här ser min kurva ut på ff:
Vad tror ni? Låter väl som det finns hopp va?!
Åh! Låter lite som mig! Fast för mig började molvärken igår kväll och inget under natten men sedan en stund idag på morgonen också. Är på äl+12 idag o tempen sjönk igår o höjdes ganska mycket idag! Är på bim-2 nu! Tempar du? Hur har din temp sett ut denna månaden?Åh! Hoppas! Har bara ett cb digitalt hemma så väntar nog till bim+1, på torsdag, tror jag :)
Idag vill man gräva sig ner och gråta.. Plusset blev svagare och alla symptom har blivit mindre- molvärken inte så stark och brösten ömmar inte lika mycket :( har i alla fall väldigt starka tester från igår att visa läkare för att konstatera 10-E gången då ägget har släppt efter fästningen . Den här gången har jag inte hunnit gå ens i vecka 3+6 . Jag misstänker att den har släppt igår då jag hade illningar i ljumsken och underlivet , gjorde jätteont. Tempen dock sköt upp ordentligt från 36.9 till 37.1 imorse .. Men jag går efter tester.
Grattis till alla nya plus och jag får väl försöka en gång till i augusti.:(
Det där behöver inte alls betyda något. Förstår om du tror det och det kan ju betyda mf.. men såhär har det sett ut för mig. Kolla på BIM + 4 (13/7) och sen första testet 16/7. Alltså 3 dagar gick och testet blev svagare än den 13e. (Det var morgon urin dessutom). Mycket märkligt. Tog sedan ett till efter ett par timmat och fick väldigt starkt. Är fortfarande gravid och st verkar gå framåt då digitala har ökat sol det ska för mig också :)
Känner med dig. :( hade en liknande period (15 aktiva månader och 6 missfall i rad) innan vi fick till min yngsta för 2 år sen. Passerat BIM?
Konstigt idag är plusset starkare än igår men fortfarande lika som förrigår. Kan det vara så? Svag-starkare-svag-starkare? Molvärken finns fortfarande då och då men kommer korta stunder. Tempen åker ytterligare 0.1 upp Än hoppet är inte ute:)
Ser att det är flera som har plusssat, grattis till er alla. Riktigt glad för er skull. Man blir varm i hjärtat när man se så mycket lycka i den tråden. Hoppas plusregnet fortsätter!
Sa ju det :) för mig va det så.