Barn och alkohol - för eller emot.
efter 2-3 glas.
Ta min fosterfar för exempel, som jag växte upp med var en person som var dumsnäll när han var nykter, och han var även dumsnäll när han var aspackad.
Han förändrades aldrig i sin personlighet ens när han var full de enda han förändrade var att han var lite vingligare och han gjorde roliga kommentera kring sin vinglighet.
Så det är direkt skitsnack du kommer med att hävda att folk förändras i personligheten efter 2-3 glas och blir elakare och/eller ignorera barnen etc vad du har skrivit i dina inlägg.
Du kan inte säga att jag har direkt fel för jag använde mig av din logik och din argumentationsteknik d.v.s anekdotisk bevisföring och "en person är samma som alla andra personer".
Fundera och reflektera i stället på varför du inte hantera att acceptera och förstå att folk är olika och reagera olika på alkohol i stället för att ha säga att folk kommer med skitsnack bara för att det inte stämmer med dina SUBJEKTIVA upplever du hade som barn, över att de inte får personlighetsförändring efter 2-3 glas.
Mina upplevelser jag hade som barn har du ingen rätt att säga att jag har fel i heller för de är lika sanna för mig, som dina upplevelser är för dig.