nedräkning till bf
Tack för lite fler tips men jag tror inte jag kommer använda mina egna kläder där. Jag hade sjukhusets kläder med dottern tills dagen jag åkte hem förra gången. Hade även sjukhusnättrosorna typ en vecka efter förlossningen ihop med deras megabindor.
Amningsskydd ska jag packa! Nu ser jag du mena topp, jag läste amnings "stopp" , alltså skydd. Haha men vad bra det ska jag ha med. Tack!
Jag använder redan amningsbh sedan runt v 15. Växte ur mina vanliga då. Nu i v 38 har jag gått upp 19 kg i vikt, jag tycker det låter helt sjukt mycket fast jag känner mig inte så stor som jag trodde man skulle göra när man går upp så mycket i vikt. Hur har ni andra det på viktfronten? Jag börjar iof växa ur lite gravidkläder nu, det är drygt. Tur att det inte är så länge kvar.
Haha, ja precis, men du associerade ju det till något du ville ha med, det är ju bra ändå ^^
Det har förvisso jag med, men har packat ner två extra, ifall jag skulle behöva byta. Jag har gått upp 14,5 kg, sist jag kollade, går in i vecka 37 imorgon, men kommer säkert gå upp en del mer innan det är dags. Har också vuxit ur vissa gravidkläder, magen är för stor :P