Inlägg från: Tjillevippens |Visa alla inlägg
  • Tjillevippens

BF mars 2017

Hej alla, och grattis till alla nya plus! Hjärta 
    Om ni vill gå med i FB-gruppen så skicka ett meddelande till mig med namn/mailadress och beskriver profilbilden så hjälper jag er in.

• Tjillevippens
    AnnaMM skrev 2016-07-01 19:00:20 följande:

Någon som gjort en Facebok sida/grupp??

Ja, det finns en facebooksida :) vi är ett glatt gäng som hänger där, skriv ett pm till mig med ditt namn och en kort beskrivning av din bild så lägger jag till dig :)
  • Tjillevippens
    adnils skrev 2016-07-02 11:09:28 följande:
    Har försökt skriva pm till dig här, men det går inte. Kan du se om du kan skriva till mig först?
    va märkligt! jag har skrivit till dig nu, jag hoppas att du fick det och att du kan svara nu :)
  • Tjillevippens

Grattis till alla nya plus! :) Roligt att det trillar in fler. Vi har startat en hemlig facebookgrupp, om ni som kommit in nya här vill vara med kan ni skriva till antingen mig eller trixy. Ange namn samt en tydlig beskrivning av er profilbild, alternativ skicka den mailadress ni registrerat kontot på så vi hittar er.

• Tjillevippens
    empa81 skrev 2016-07-06 18:36:48 följande:

Hejsan. Hoppar gärna in här. Beräknad bf 170307. 2:a barnet, min dotter blir åtta i höst.

TildeS skrev 2016-07-06 19:26:58 följande:

Hej!

Kul att det dök upp en tråd! Letade igår!
    Har plussat
    Bf 13/3
    Mild PCO tog ovitrelle
    Lyckades på andra behandlingen alltså andra försöket!
    Vågar inte tro testerna än!

Grattis till era plus! :) vi har startat en facebookgrupp vilket gör att det inte är så mycket liv i den här tråden - det är desto mer liv i gruppen istället! Den är hemlig så kommer inte att ses av era vänner. Om ni vill gå med i den kan vi skicka pm till mig eller trixy så hjälper vi er in :)

• Tjillevippens
    TildeS skrev 2016-07-06 19:55:18 följande:

Jag lyckas inte skicka PM(?)
    Knas med appen kanske?

Jag tester skriva till dig så hoppas jag att du kan svara så istället :)
  • Tjillevippens

Hej! Trixy är tyvärr inte längre med i gruppen på Facebook, jag ber därför samtliga som hört av sig till henne och som hon inte hunnit hjälpa att istället höra av sig till mig. Ni som kommer nya in i tråden nu kan höra av sig till mig direkt om ni vill vara med  i FB-gruppen så hjälper jag er in :) Skriv i så fall ert namn och en tydlig beskrivning av er profilbild i ett PM till mig.

• Tjillevippens
    ellami skrev 2016-07-07 13:56:19 följande:

Hej.
    Jag favoritar denna tråd och vill gärna gå med i fb grupp i framtiden så jag hoppas ni kommer vilja hålla den öppen även om några veckor. Har precis plussat (starkt och innan bim) bf enligt appen 17 mars men jag håller mig lite i bakgrunden tills jag vågar glädjas över plusset (Har ingen rolig historia i bagaget därav mina känslor).

Grattis till ditt plus! :) jag hoppas du vågar glädjas över det snart. vi har inte satt någon stängningsgräns för gruppen, så kontakta mig när du känner dig redo att komma in Hjärta
  • Tjillevippens

Grattis till de nya plussen! :) om ni vill gå med i facebookgruppen så ber jag er skicka ett pm till mig med namn och en beskrivning av er profilbild så jag hittar rätt person :) 

• Tjillevippens
    Virvlande skrev 2016-07-19 10:34:19 följande:

Vem är det som gäller nu om man vill gå med i Facebookgruppen?

Du kan kontakta mig :) skicka ett PM med namn och en beskrivning av din bild så lägger jag till dig!
  • Tjillevippens

Vill gratta till alla nya plus som trillar in! :) om ni vill vara med i facebookgruppen för BF Mars 2017 kan ni skriva ett PM till mig med namn och en beskrivning av profilbilden så jag hittar er :)

• Tjillevippens

vill gratulera till alla nya plus :) om det är någon som är intresserad av att gå med i Facebook-gruppen kan ni kontakta mig. Skriv då ditt namn och en beskrivning av din profilbild så jag hittar dig. 

• Tjillevippens
    Anonym (Längtar) skrev 2016-07-26 23:59:09 följande:

Om någon i gruppen har startat en hemlig Facebook grupp så är man väldigt sugen på att gå med då man vill vänta x veckor tills man berättar för utomstående i ens närhet

det finns en hemlig facebookgrupp :) du kan skriva ett pm till mig med ditt namn och beskrivning av din profilbild så lägger jag till dig. gäller även om det finns fler som vill gå med! :)
  • Tjillevippens
    nanna100 skrev 2016-07-27 22:31:45 följande:
    Är ni många medlemmar i Facebookgruppen? Vet inte om jag vågar gå med ännu, rädd att avslöja mig om det skulle finnas någon känning där!? Haha... Men den sannolikheten är nog inte så stor kanske :)
    vi är 120 nu, så det är en ganska stor grupp men jag har inte kommit över någon jag känner ännu :) risken finns väl men den är liten. gemensamma vänner har jag däremot med ganska många, men policyn i gruppen är att den och medlemmarna är hemliga, vi går därför inte och skvallrar för gemensamma vänner om att någon är gravid
  • Tjillevippens
    Inelg skrev 2016-08-23 08:25:03 följande:
    Jag hittar den inte. Konstigt
    den är hemlig :) om ni vill bli inbjudna kan ni skriva ett PM till mig så hjälper jag er in!
  • Tjillevippens
    Inelg skrev 2016-08-27 18:40:36 följande:
    Esther kan inte du lägga till oss?
    Har maliat tjillivippen men jag har inte fått någon inbjudan ännu. Detta va flera dagar sedan. Gick också in på vanlig dator. Hon kanske inte är inne här så mkt?

Eller kan man be någon annan ?
    men jag har skickat en vänförfrågan till dig på FB? du har däremot inte besvarat den... kan inte lägga till förrän du gjort det
  • Tjillevippens
    Anonym (underverk7) skrev 2016-08-28 21:15:25 följande:

Någon skrev att det var 130 medlemmar men det är väl typ bara 40? eller finns det flera fb grupper?

i så fall finns nog flera grupper :) i den jag är med i finns det ca 130 medlemmar
  • Tjillevippens
    Inelg skrev 2016-08-28 22:10:25 följande:
    Hej. Tror jag missade den lilla detaljen att du skulle lägga till mig :/ sorry. Men nu är det gjort :) tack
    aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!
Svar på tråden BF mars 2017