Inlägg från: Inelg |Visa alla inlägg
  • Inelg

BF mars 2017

Anonym (Stockholmstjej) skrev 2016-08-23 07:42:53 följande:

På FB finns "BF mars 2017 - Stockholm"

Okey. Kollar upp. Tack
  • Inelg
    Anonym (Stockholmstjej) skrev 2016-08-23 07:42:53 följande:

På FB finns "BF mars 2017 - Stockholm"

Jag hittar den inte. Konstigt
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-22 22:10:43 följande:
    Nej, vet inget Stockholmstråd ännu... Säg gärna till om du hittar någon... :)
    Jag tänkte först att jag startar en och det gjorde jag men då skrev nån att det finns på FB men jag hittar ingen. Så vi kanske ska starta en egen? Eller är dom hemliga så man måste bli tillagd?
  • Inelg
    Hubbabubban91 skrev 2016-08-23 18:52:45 följande:

Ååh, jag var på mitt andra besök hos Mvc idag. Det enda vi gjorde var att gå igenom de förra blodproven samt ta nya för att konstatera blodgrupp.

Är det bara jag som är nojig över om det ens finns nåt i magen? Det är ju ingen som kontrollerat att jag är gravid. Tänk om man bara är skengravid XD

Och tänk om man dyker upp på RUL och det ekat tomt där inne...

Jag har tagit säkert 10 gravtest, men det är ju liksom bara jag och min sambo som vet hur de såg ut, känns inte tryggt nog.

Jobbigt med denna eviga väntan på UL.

V.13+6 idag.

Hej. Fattar exakt känslan.
    Jag har varit hur nojjig som helst och också känt att det är konstigt att berätta när man inte ens vet om där finns nån bebis :/

Jag köpte en angelsound. En babydoppler som man kan lyssna på hjärtljuden hemma. Jag hörde bebis v 10+0. Jag är så lycklig. Bästa investeringen. <3
  • Inelg
    Esther90 skrev 2016-08-23 16:53:48 följande:
    Ja det kan vi väl göra? Är det någon som har koll på hur man gör? Annars kan jag titta på det imorgon fm :)
    Ja vi startar en egen :) Verkar inte finnas nån eller?
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-08-23 21:00:00 följande:
    Måste man vara inloggad på en dator för att skicka pm eller är jag bara lite korkad nu? Haha ! Får det inte att funka...
    Samma här. Fattar inte hur man skriver PM från mobilen :/ haha. Vill gärna veta.
  • Inelg
    Anilorak87 skrev 2016-08-24 11:06:08 följande:

Hej. Ny i den här tråden. Bor i stockholn. Jag väntar vårt andra barn. Är beräknad till 13 mars. Är i v 12 nu. Tycker den här tiden innan man verkligen har fått se att allt står rätt till i magen är väldigt jobbig. Om verkligen ju inte om den lever eller inte. Mådde illa i v 8 och 9 sen har det typ gått över och jag mår bra men mkt hungrig och lite molande växtvärk. Ska göra kub-testet nästa fredag så längtar till det och hoppas det ser bra ut.

Hej. Välkommen. Jag bor också i Stockholm. Kul med fler.
    Grattis till liten. Fattar exakt vad du menar så jobbigt att inte veta. Jag har varit supernojjig också så jag beställde hem en angelsound doppler. Med den kan man lyssna på bebis hjärta. Jag hörde min lilla älskling 10+0 <3
    Mysigt att fånade nästa fredag :)
  • Inelg
    Esther90 skrev 2016-08-24 12:44:26 följande:
    Har skickat ett PM :)

Inelg och Loppan - vi kan väl hoppa in i gruppen som redan finns då? :)
    Gärna. Vet bara inte hur jag pm ar någon från mobilen. :/
  • Inelg
    lilsis skrev 2016-08-24 15:36:47 följande:

Om inte jag visste att jag var gravid så skulle jag inte misstänka något nu. Mådde illa i två veckor men i lördags släppte det.

I måndags tittade vi på "Greta" igen i v9+5 och hon har vuxit rejält sedan 7+5 och hade fint hjärta så det är inte MF som är anledningen till att jag inget känner.

Underbart <3
  • Inelg
    lilsis skrev 2016-08-24 15:42:39 följande:

På min klinik odlar man befruktade ägg till dag 5 innan man fryser.

Jag har blivit gravid på fryst två gånger i år men båda MF 5+1. Har även en "spontan" graviditet som blev missfall i 5+1.

Den jag har i magen är det enda ägget som utvecklades efter IVF nr 2 i juni.

Vi har också gjort ivf och har haft en del missfall. Förstår din oro 100%.
Svar på tråden BF mars 2017