Inlägg från: MissHelene |Visa alla inlägg
  • MissHelene

Är min 3 månaders bebis normalt krävande?

Var glad att du får några timmar på kvällen, min sitter mer lr mindre fast i mig 24/7 :D
    Nu går det bra när pappan leker med henne så jag iaf kan laga mat. Hon hade en lång period ingen annan än jag fick hålla henne, inte ens pappan alltså. Men nu får iaf jag o h han ha henne men INGEN annan, men hag kan inte lämna dom då skriker hon tills jag kommer in igen. Ligga i babygym lr roa sig sj på annat sätt funkar bara några minuter sen vill hon föra ngt annat så har för d mesta henne på höften när jag pysslar här hemma. När jag går på toaletten lägger jag henne på badrumsmattan ^^ sova sj e inget alternativ, hon tycker inte om att sova i vagnen så vi bytte till sittvagn tidigt så hon kunde vara med och titta, funkar mkt bättre då hon faktiskt sitter snällt ett bra tag. Jag har insett att egentid och sova utan henne kommer i framtiden om jag så får hålla ut tills hon blir tonåring XD ha ha!

D e nog tyvärr bara att gilla läget och lära dig leva med bara en arm, man klarar mer än vad man tror med en arm när man fått in snitsen^^ min blir 6 månader nästa vecka:)

Svar på tråden Är min 3 månaders bebis normalt krävande?