Filli89 skrev 2016-08-14 17:21:48 följande:
Jag tycker mest du och dina lösa antagande är provocerade. Vad får dig att tro att jag inte har ringt o medelat? Jag finner inget journr så de är inte så självklart att alla kliniker har jour för den delen heller. Av ditt skrivande så framstår du sträng och främst som en besserwisser. Jag har första tiden då klinken öppnar 8:00. Lyssnar de på mitt meddelande innan det och ringer Mig så är det bra då jag bor tio minuter från klinken; sen om det drabbar andras tider kan ja helt ärlig inte göra något åt, de är dock en klink de har förmodligen haft kriser förut och vet hur de ska göra, tids kriser sker på alla arbeten och man har sina triks på hur man löser det förhoppningsvis.
Jag kan vara arg, ledsen, gråta, skratta, det förändrar inte faktumet att vi får se hur det blir imorn. Jag kan inget göra än att försöka vara positiv. Så snälla du detta är en tråd där vi stöttar och ger varandra råd när saker inte går som det ska, inte klanka ner på varandra o ha attityd. Hursomhelst lägger vi ner detta o hoppas det går bra imorn det är allt som spelar roll.
Håller tummarna att allt löser sig för dig imorgon.
Nej de har inge journummer på ivfklinken stockholm. Har inte fått nåt sånt nummer. Jag råkade ut för överstimulering vid förra ivf:en och fick gå till gynakuten eftersom det var helg. Och fick typ en utskällning av läkaren och att de borde ha ett journummer och ville inte tror på mig men så var det. Tror inte att de har jour eftersom det är privat IVFklinik och inte kopplat till ett sjukhus.