IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi gör vårt 9e försök (4 IVF och 4 FET, 1 MF) i september. Långa protokollet.
Vart går du? Vi går på Sophiahemmet.
Hej!
Vi gör vårt 9e försök (4 IVF och 4 FET, 1 MF) i september. Långa protokollet.
Vart går du? Vi går på Sophiahemmet.
Hänger på här med. Gjorde vår första ivf i maj i år. Blev gravid men slutade i missfall i vecka 8. Vårt tredje missfall i rad och vid ungefär samma tidpunkt. Sett hjärtat slå två gånger men det slutar tyvärr i missfall. Har under hösten 2015 gjort tre inseminationer utan att bli gravid. Vi kommer mest troligt att byta klink för att få vara med i en studie för minska risken för missfall. Så nu väntar jag på min första mens efter missfallet så vi kan starta i september någon gång.
Hej Regnbågsdröm, Sjöblomman och FruA78! Vad roligt att det finns några som ska gå igenom en liknande process som vi!
Vi går på Karolinska i Huddinge och det är första gången för oss. Jag är inte så bevandrad inom området, även om jag har läst en del. Har exempelvis inte koll på alla förkortningar. FET?
Hej Regnbågsdröm, Sjöblomman och FruA78! Vad roligt att det finns några som ska gå igenom en liknande process som vi!
Vi går på Karolinska i Huddinge och det är första gången för oss. Jag är inte så bevandrad inom området, även om jag har läst en del. Har exempelvis inte koll på alla förkortningar. FET?