IVF med start i september 2016
hejsan!
Jag ska för första gången göra IVF och ska ha mitt första möte på onsdag. Hoppas att det är ok att jag smyger mig in här ändå fast än jag inte på börjar min ivf i september. Jag skulle egentligen börjat med ivf i september men jag ringde för att sätta mig på kortvarsel och fick en tid redan i juni men kunde dock inte juste den datumet så skickade hem ett brev att jag har en tid i augusti istället.
Är så nervös inför mötet och samtidigt så glad att äntligen händer det något. Började med pergo 2014 då jag har försökt få barn sen jag var 22-23 vilket har resulterat till 4 mf men ingen graviditet sedan dess. Efter 3 misslyckade försök med pergo så skickade läkaren remiss till sahlgrenska. Min mens är ju inte världens bästa just nu. Den har varit mycket oregelbunden och har börjat blöda i många månader tills jag kollade upp mig och det visade sig att jag hade polyp och därav blev jag opererad. De tog bort två polyper som var ofarliga vilket kändes skönt men ändå fortsätter mensen vara konstig och blöder none stop. Efter operationen så har jag bara haft mens två gånger.. Sjukt störrigt för vi har inte kunnat försöka själva på grund av det.