• stajlish

IVF med start i september 2016

Hej! Hoppar in här, ska köra igång IVF3 i sept! Glad

• stajlish
    Regnbågsdröm skrev 2016-08-16 22:41:17 följande:
    Åh hej! Dig minns jag från tidigare grupper <3
    och jag dig! :)

Tillbaka efter att IVF2 misslyckades och en naturligt graviditet där emellan (vi är fortarande chockade) som tyvärr blev ett tidigt MF, men ändå.

Nu kör vi tredje långa protokollet med start 7/9 med Suprecur-sprayen igen om mensen kommer som den ska denna veckan nu =)

Lycka till nu, nu MÅSTE de vara vår tur! <3
  • stajlish

Ledsen att jag känner igen några stycken här inne, som det uppenbarligen inte lyckats för än :( Men vi får följas åt igen... och denna gången är det banne mig vår tur! Ska vi göra en lista? :)

• stajlish

Hjälp! Inne på FL på första gången på typ en dryg månad...729 nya olästa inlägg i denna tråden! Förvånad
    Har missat en del förstår jag.. hänger mest i FB-gruppen, är ni med där? 

Hoppas det går bra för alla, ska försöka läsa igenom lite så jag blir uppdaterad.

Själv är vi mitt i IVF3, sista försöket på SU. Sprayat med Suprecur i vanlig ordning i två veckor nu o ska börja med Gonal-F:en ikväll. Högsta startdosen nånsin...nu jäklar ska de brassas på! Hoppas på många blåsor :) 

Kram på er alla kämpar Hjärta

• stajlish
    Sjöblomman skrev 2016-09-21 15:37:17 följande:
    Välkommen tillbaka!
    Ja, det skrivs för fulla muggar.

Vilken dos fick du? Och vad har du haft tidigare. Själv har jag alltid haft 225 IE.
    Tack :) 

Första gången började jag med 112,5ie och sen ökade jag till 175ie
    Andra gången började jag på 175ie och ökade till 225ie
    Nu tredje gången börjar jag på 225ie :) 
  • stajlish
    Tatami skrev 2016-09-21 17:41:42 följande:
    Haha, ja här händer det grejer :) även för dig hör jag! Lycka till med din nyligen påbörjade ivf! Vad är det för fb-grupp? Hade onekligen varit bättre med fb, har svårt både att läsa och skriva i detta forum.
    Tack!

IVF-Sverige heter den, en dold grupp som bara medlemmar ser att man är med i o skriver i osv. En jättebra grupp med massa gott stöd o gemenskap!
    Man blir inbjuden, skriv till mig vad du heter på facebook i ett PM så fixar jag en inbjudan! Mycket bättre än FL!
  • stajlish
    avin78 skrev 2016-09-21 20:54:21 följande:
    Jag letat efter innan men jag har inte hittat ,
    Nu ska jag delta i gruppen
    Man kan inte hitta den om man inte är medlem! Den är helt dold och sluten. Man måste bli inbjuden! Den heter "Hjärta IVF SVERIGE Hjärta"
  • stajlish
    Sjöblomman skrev 2016-09-22 10:54:19 följande:
    Jag får upp en grupp som heter IVF Sverige. Men det är alltså inte den?
    Nej, denna hittar man inte. Men skriv vad du heter till mig på PM så lägger jag till dig som vän på fb, måste va vän med de man lägger till i gruppen!
  • stajlish
    hope88 skrev 2016-09-22 15:03:55 följande:
    Åh ett namn jag känner igen =)

He he ja full rulle i denna tråd nu!

Spännande håller tummarna att det blir bästa omgången nu <3

Kram
    Ja, dig känner jag också igen :) 
    Verkligen full rulle! Men jag missar mycket som sagt.. är sällan här, är mest på FB-gruppen :) 

Tack! Hur går det för er?

Kram
Svar på tråden IVF med start i september 2016