• Fruvik

IVF med start i september 2016

Jag är på ruvardag 4 med ett femdagars! Spännande att följa fler!!

• Fruvik

Plockade 9 ägg och alla blev befruktade. Sen klarade sig tre, ett till mig och två till frusen. Min första gång!

• Fruvik

Vad spännande det är att följa alla som väntar på plock och som ruvar!!! Dagarna går snabbt, med det är ju sååå långt till testdagen! En vecka idag! Trevlig helg!

• Fruvik

Tre gånger här också! Man förbrukar en hel del trosskydd! ???? På ruvardag 6 idag! Har testdag på fredag. Känner mig också rätt lugn. Men oj vad brösten växt och jag är fortfarande öm i magen sedan några dagar tillbaka. Kände inget av plock eller insättning, men efteråt har magen svullnat upp och varit öm. Hård i magen också. Någon mer som känner av Lutinusen? Längtar till fredag!!

• Fruvik

Ja, berättade för chefen tidigt. Efter det första mötet på kliniken när vi bestämt oss för ivf så pratade jag med chefen vad vi skulle göra och om det fanns möjlighet att ta det på bruttolöneavdrag, vilket det gjorde!

• Fruvik

Mitt första IVF! Haft en ofostrig graviditet och tre tidiga missfall på egen hand innan! Fick detta besked idag när jag tjuvstartade lite (testdag imorgon!) skräckblandad förtjusning!!

Svar på tråden IVF med start i september 2016