IVF med start i september 2016
Tjuvtestade, kunde inte låta bli.
Vågar jag hoppas?????
Det är med en blastocyst och jag är helt omstimulerad (ruvardag 8) officiell testadag ruvardag 12.
Förlåt men vet inte hur jag vänder bilden:/
Tjuvtestade, kunde inte låta bli.
Vågar jag hoppas?????
Det är med en blastocyst och jag är helt omstimulerad (ruvardag 8) officiell testadag ruvardag 12.
Förlåt men vet inte hur jag vänder bilden:/
Det kan gå bra även fast du fått färre. Håller tummarna! Kram
Det är ju ändå ett bra resultat! Det krävs ju bara ett guldägg
Tack alla :) Vågar dock inte ta ut allt för mycket glädje än.. Ska försöka sätta upp milstolpar så att det kanske blir lättare att njuta av plusset och graviditeten. Första målen är att plussa starkare på måndag (officiella testdagen) och sen se ett hjärta ticka på vul <3
Börjar bli så himla stressad. Jag slutade med Lutinus för 14dagar sedan och började då blöda på kvällen, har fortfarande inte fått ägglossning och brukar få utslag på dag 14. Hoppas innerligt att det inte blir omslag på söndag eller måndag, då blir det ytterligare en månads väntan :(
Min klinik gör inte FET på helger alls och därför måste jag vänta tills nästa ägglossning i sånna fall. Vi har blastocyster i frysen och de sätts in 6 dagar efter omslag på ägglossningstestet här. Inget omslag idag så nu får det vänta till på tisdag tycker jag ;)
Tatami, hur har det gått för dig?
Nu ruvar jag ett 2-dagars. Dock inte speciellt hoppfull. Det var det enda embryot som klarade sig från igår och det hade vid insättningen fortfarande bara 2 celler. Visst, det kan såklart bli en graviditet, men jag vet att chanserna är rätt små. Denna gång tänker jag snällt vänta till testdagen om jag inte får extremt tydliga gravsymtom.
Besviken över att 14-17 äggblåsor genererade ett enda 2-celligt embryo. Nu ska jag hantera det och gå vidare.
Blir lite ledsen när jag läser detta. Men man vet inte.
Förstår din besvikelse men ska hålla mina tummar för dig och det lilla förhoppningsvis guldägget!
Förstår men har hört många som bara fått guldägget och nu har barn. Håller tummarna för att samma ska gälla dig. Kram