• NovaRobin

IVF med start i september 2016

Regnbågsdröm skrev 2016-10-03 07:10:29 följande:

Som ett jävla brev på posten och som ett hån kommer blödningen dag 11. Igen. Samma scenario varje gång. Jag går sönder fullständigt. Det är nog dags att börja inse att det inte blir något barn för oss.

Nä men fy vad tråkigt. Tänker på dig och skickar massa styrke kramar!
  • NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-03 08:34:38 följande:

Tack alla som har tänkt på mig! <3

Jag mådde inte bra alls, yrsel och huvudvärk. Blodtrycket var lite högt så man vet inte vad det berodde på, men jag har känt mig väldigt stressad på jobbet så det kanske är en reaktion på allt. Rent fysiskt blev jag ordentligt mörbultad och har hasat fram, men nu är det mycket bättre.

Har hunnit läsa igenom allt nu på morgonen,

Regnbågsdröm! Vad tusan?! Jag blir så ledsen för er skull! KRAM

Om du/ni orkar, ge inte upp! KRAM

Vad skönt att höra från dig. Vi vart ju riktigt oroliga ett tag. Mår du bättre nu? Hur går ruvningen?

Stor kram till dig
  • NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-04 07:57:00 följande:

Tack! Ja, jag mår bättre. Men fortfarande yrsel och huvudvärk.

Ruvningen är i sin kritiska fas just nu, TD på lördag.

Håller alla mina tummar och tår för att det ska gå bra. Men det tror jag det gör :)

Är själv bara på dag 8 och det känns som en evighet kvar :(
  • NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-04 08:44:28 följande:

Tack! När är din TD?

Har testdag den 15 oktober men kommer tjuv testa i helgen tror jag. Typ dag 13 :)
  • NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-04 09:05:48 följande:

Hur känner du dig?

Ibland känner jag ingenting men ganska ofta spänningar i magen och ibland lite halsbränna. Känner ingenting i brösten. Hur mår du? Känner du nåt?
  • NovaRobin
    Lavendelblomman skrev 2016-10-05 09:19:03 följande:

Hejsan!

Vi började våran ivf resa i februari efter flera års försök på egen hand. 25 september satte vi in FET i ostimulerad cykel. Imorse RD10 tjuvtestade jag och det visade ett tydligt streck! Vågar inte tro att det är sant! Det har ALDRIG någonsin visat positivt förut men det här var ett starkt streck! Skakade och grät av glädje! Hoppas nu inte att jag blir besviken på min testdag RD16.

Stort grattis :) är på rd 10 imorgon och kommer också tjuv testa :)

Hoppas allt går bra med lilla fröet
  • NovaRobin

Plussade idag på dag 10 :) kännt i flera dagar att jag varit gravid så idag var jag tvungen att testa. Hoppas bara allt går som det ska.

Håller tummarna nu för er andra ruvare och för er som inte plussat, ge inte upp det kommer att gå vägen för er :)

• NovaRobin

Tack snälla det hoppas jag också :) gjorde ett FET 2 dagars den 26 september då idag är jag på rd 10

• NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-06 11:48:28 följande:

Grattis!

Hur kände du?

Tack :)

Jag har haft värk i vad jag tror är livmodern i en vecka, varit grinig, kissnödig och hungrig. Kände så väl igen symtomen men vågade inte hoppas för mycket. Hur går det för dig? När ska du testa?
  • NovaRobin
    Sjöblomman skrev 2016-10-06 11:47:54 följande:

Sophiahemmet är underbart! Har gjort alla 5 IVFer och 4 FET där.

Håller med Sjöblomman. Sofiahemmet är fantastiska :)
Svar på tråden IVF med start i september 2016