vinterbebis12 skrev 2016-09-05 22:47:32 följande:
Stor kram. Vet hur det känns. Som du säger har du blivit gravid en gång vilket är kvitto på att det fungerar, för mig hände exakt samma sak och några månader senare var jag gravid igen och då gick det hela vägen. Missfall är hemskt men det gav oss ändå hopp och kraft att kämpa vidare att få se ett plus på stickan. Stor kram igen
Åh det där var precis vad jag behövde höra nu :) tack! <3 Visst är det skönt med ett plus oavsett vad som händer sen, fattar inte de som inte testar innan officiellt testdatum, då kan man ju missa att man varit gravid. För mig är det en positiv grej iaf. Kanske inte alla vill veta dock.
Fatta att de fortfarande vill att jag ska kolla upp mitt prolaktinvärde, och kräver läkarintyg från Sverige för att jag ska få fortsätta? Alltså, jag går att stimulera ochbjag kan bevisligen bli gravid, slemhinnan såg bra ut och allt, inga spottings eller liknande som kan tyda på lågt progesteron. Det fungerar ju, vill inte lägga massa tid i onödan på att behandla nåt som inte ger mig någon fördel. Vad tror de ska hända?