Inlägg från: Flisan79 |Visa alla inlägg
  • Flisan79

Hur blev brösten efter förstoring?

För mig är naturligt otroligt viktigt när jag ska göra mina. Därför har jag kommit fram till följande (ha i åtanke att jag utgår från mina förutsättningar):

Mellanprofil
    Ca 350-400cc
    Ovanför muskeln
    Släta
    Mjukaste coh

Som tidigare nämt blir anatomiska ofta naturliga visuellt men för att de ska hålla sin dropform så finns de bara i hårdare coh. Tror mjukaste är coh 2+

Oavsett om du väljer framför eller bakom muskeln så rekommenderar jag dig att välja en kirurg som är bra på båda. Skulle det bli problem så vet du att kirurgen klarar av att flytta implantaten fram/bak.

• Flisan79
    Vyssanlull skrev 2016-08-09 14:12:07 följande:

Tack för era svar!

Har någon av er tappat känseln i bröstet efteråt? Det är jag livrädd för...

Hur funkar mammografi?

Är det värt att lägga ca 55000 kr på akademikliniken i sthlm eller är det ok att "nöja sig" med nån billigare? Dvs. är dyrare alltid bäst?

Luras inte av priset. Akademikliniken är långt ifrån bäst, spec på bröst. De använder dessutom väldigt mycket anatomiska.

Några av de jag hört bäst om i Stockholm och som jag själv väljer mellan (har hängt på plastikoperationaforum POF i snart 7 år och läst och läst och läst) är proforma (då framförallt dr Gribbe) och laser och estetik (dr Höijer). Båda tillhör de billigaste och enligt mig de bästa. Båda kan både bakom och framför.
Svar på tråden Hur blev brösten efter förstoring?